DISSABTE, 27/07/2024 | 12:48 h
  • El Club Esportiu Futsal Abrera clou amb èxit la temporada 2022-23 al Pavelló Esportiu Municipal

+ 24

• L'equip Benjamí del Club Esportiu Futsal Abrera s'ha proclamat campió de lliga

Felicitem l’equip Benjamí A del Club Esportiu Futsal Abrera, que s'ha proclamat campió de lliga

6/6/2023

Abrera amb l’esport! L'alcalde d'Abrera en funcions, Jesús Naharro, ha assistit a l'acte de cloenda de la temporada 2022-23 que va tenir lloc el diumenge 4 de juny al matí, al Pavelló Esportiu Municipal. Naharro va felicitar i entregar les medalles al Club Esportiu Futsal Abrera per commemorar el tancament de la temporada actual.

El Club Esportiu Futsal Abrera ha celebrat aquest diumenge 4 de juny al matí, l'acte de cloenda de la temporada 2022-23, al Pavelló Esportiu Municipal. L'alcalde d'Abrera en funcions, Jesús Naharro, va assistir a l'acte per felicitar als jugadors i jugadores i entrenadors i entrenadores de l'entitat i fer entrega de les medalles commemoratives de l'acte. Juntament amb les seves famílies, els i les integrants del club van gaudir de la jornada, amb esmorzar i entrega de medalles per a tothom.

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera en funcions

L'alcalde d'Abrera en funcions, Jesús Naharro, ha explicat que "ha sido una jornada muy bonita, el colofón a una temporada en la que el Club Futsal Abrera, con sus valores de esfuerzo, sacrificio y amistad, pero también de superación, han conseguido este torneo de cuatro equipos, con compañeros de Ódena, la escuela Daina Isard de Olesa, el Club de Esparreguera y nuestro club. Un torneo en el que no hay ni ganadores ni perdedores, hay participantes, y todos han salido con una medalla que reconoce el esfuerzo y el trabajo que han hecho en una jornada maravillosa. Todos los padres, las madres, las familias que han llegado las gradas hemos podido disfrutar de una jornada donde la competitividad y el respeto por el deporte y por el rival, han dado una jornada muy interesantes. Hemos visto muchos goles, mucha satisfacción y, lo mejor de todo, ha sido el momento en que hemos entregado una medalla  a cada participante reconociendo su esfuerzo y su trabajo. Desde Abrera y desde el Ayuntamiento queremos felicitar a todos los participantes y, en especial, al club por organizar un evento tan integrador y tan emotivo".

Carlos Vázquez, coordinador del club

El coordinador del club, Carlos Vázquez, ha destacat que "siempre hacemos una clasura al final de temporada y este año tocaba la Escuela porque creemos que tenemos que darle visibilidad. Para nosotros, como club, es una etapa muy importante y la base para que, a largo plazo, el club siempre tenga equipos. Queríamos fomentar para que los padres vean que trabajamos bien con ellos, pasar un buen día, que los niños disfruten que es lo que els gusta, y espero que los padres también hayan disfrutado como los peques.

Vázquez també ha fet un balanç molt positiu del curs 2022-2023, ja que "están entrando muchos niños, y creemos que eso es fruto del trabajo bien hecho por parte del club, desde arriba hasta abajo. Hemos ido de menos a más, los peques han aprendido mucho, empezamos 3 y hoy éramos 13, así que súper contentos. Pueden formar parte de las escuela niños y niñas de 3 a 5 años y tenemos las inscripciones abiertas, a través de futsalabrera.cat, en la sección de contacto pueden contactar con nosotros".

L'equip Benjamí, campió de lliga

D'altra banda, l'equip Benjamí del Club Esportiu Futsal Abrera s'ha proclamat recentment campió de lliga. Per celebrar aquesta fita esportiva, els integrants de l'equip Adai, Marc Mena, Marc Pavón, Marcos, Mario, Izan, Ismail, Leo i Carlos, i el seu entrenador, el Pol, han visitat Ràdio Abrera per explicar la seva experiència.

• Podeu escoltar el podcast de l'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera del dimarts 6 de juny, a la part inferior d'aquesta pàgina o fent clic aquí.

L'equip Benjamí del Club Esportiu Futsal Abrera s'ha proclamat campió de lliga

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem els integrants de l’equip Benjamí, i a totes i tots els i les intengrants del club, així com als seus entrenadors i entrenadores, pel seu èxit esportiu i els encoratgem a seguir gaudint del futbol sala i la pràctica esportiva!

Abrera amb l'esport!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma