DIJOUS, 28/03/2024 | 20:54 h
  • Aquest dissabte 13 de maig al matí, la plaça de Rafael Casanova ha acollit la quarta edició de la Marató d'Spinning d'Abrera, amb totes les places exhaurides!

+ 50

• MARATÓ SPINNING 2023

Més de 80 persones han assistit a la matinal esportiva per fomentar la pràctica esportiva al municipi

15/5/2023

Abrera amb l'esport! La plaça de Rafael Casanova va acollir el matí del dissabte 13 d emaig passat la quarta edició de la Marató d'Spinning a l’aire lliure, amb èxit de participació! Una vuitantena de persones van gaudir de la sessió d'spinning, animada per monitors, amb bona música i molt de ritme. Moltes gràcies a tothom!

La Marató d'Spinning que es va dur a terme el dissabte 13 de maig de 2023 a la plaça de Rafael Casanova van començar a les 9.30 h del matí i va finalitzar a les 12 h, amb una durada de 2 hores i 30 minuts. Més de 80 persones van gaudir de la sessió d'spinning, animada per monitors, amb bona música i molt de ritme.

Spinning al CAM!

Si us agrada l'spinning, us recordem que al Centre Aquàtic Municipal (CAM) s'ofereixen classes d'spinning, amb sessions de dilluns a dissabte, CiclyCAM Virtual, els diumenges. Des de l'Ajuntament animen a tota la població que ho desitgi a gaudir d'una pràctica esportiva segura i saludable en les instal·lacions municipals, on trobareu una gran oferta d'activitats dirigides, una Sala de Fitness equipada amb tota mena de màquines, que enguany també obrirà a l'agost en horari de 10 h a 14 h de dilluns a diumenge, i una Zona d'Aigües que és un referent al tractar-se l'aigua amb el sistema d'electròlisi salina.

Així mateix, es recorda que, per realitzar qualsevol tràmit, podeu:

• Fer el tràmit en persona al CAM (passeig Estació, 24, Bis) en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).
  • O enviant correu electrònic a cam@abrera.cat indicant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·liciteu.
  • Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al T. 93.770.51.00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).

A Abrera amb l'esport!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma