DIUMENGE, 01/09/2024 | 07:04 h
  • Ple Municipal Ordinari de l'Ajuntament d'Abrera del 26 de gener de 2023

Convocatòria extraordinària del Ple Municipal per avui dimarts 2 de maig de 2023

2/5/2023

La sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera acollirà avui dimarts 2 de maig, a les 18 h una nova sessió del Ple Municipal amb caràcter extraordinari. A continuació us detallem els punts establerts a l'ordre del dia de la sessió.

ORDRE DEL DIA:

PART DISPOSITIVA

• ÚNIC PUNT. Sorteig dels membres de les meses electorals per a les Eleccions Locals del 28 de maig de 2023.

La sessió ordinària del Ple Municipal es retransmetrà en directe per Ràdio Abrera, en el 107.9 de la FM. També la podreu seguir per Internet a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ