DIJOUS, 28/03/2024 | 09:17 h
  • Ajuts per al lloguer

Atenció! Ja es poden sol·licitar els ajuts pel pagament del lloguer per a joves de fins a 35 anys

El termini per presentar sol·licituds, serà des d'avui dijous 23 de març i fins al dimecres 5 d'abril

23/3/2023

Des de l'Ajuntament fem difusió de la convocatòria de subvencions de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya (AHC) en relació amb el pagament del lloguer per a la població jove de fins a 35 anys, que estarà oberta del dijous 23 de març i fins al dimecres 5 d'abril, ambdós inclosos. L'objectiu d'aquests ajuts és facilitar la permanència en un habitatge en règim de lloguer.

Convocatòria d'ajuts al pagament del lloguer

Es tracta de subvencions per al pagament del lloguer o cessió d'ús d'habitatges o habitacions, en règim de concurrència competitiva, per facilitar l'accés i la permanència a sectors de població en risc d'exclusió social. Aquestes subvencions es destinen a les persones físiques que en el moment de presentar la sol·licitud tinguin fins a 35 anys que siguin titulars d'un contracte de lloguer o cessió d'ús d'un habitatge o d'una habitació que constitueixi el seu domicili habitual i permanent en el territori de Catalunya.

El termini per presentar sol·licituds, serà del dijous 23 de març i fins al dimecres 5 d'abril (ambdós inclosos)

Ajuts al pagament del lloguer

Tramitació electrònica

El tràmit s'ha de dur a terme de forma telemàtica a l'enllaç de l'espai gencat.cat que trobareu seguidament. És necessari tenir una identificació electrònica (idCAT Mòbil, idCAT Certificat, DNI electrònic).

Recordem que per qüestions relacionades amb Habitatge, des del Consell Comarcal s'ha habilitat l'adreça electrònica específica habitatge@elbaixllobregat.cat. D'altra banda, també s'ha habilitat específicament per qüestions d'habitatge el telèfon 93 557 24 24.

A Abrera, les persones són primer!

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma