DISSABTE, 27/07/2024 | 06:47 h

Abrera participa! Primera reunió del Grup Motor dels Pressupostos Participatius 2022 - 2024

21/2/2023

La Sala de Juntes de l'Ajuntament d'Abrera acollirà avui dimarts 21 de febrer a les 19 h la primera reunió del Grup Motor dels Pressupostos Participatius 2022-2024 d'Abrera.

En la reunió, el grup motor estudiarà, valorarà i debatrà l'esborrany de les bases i del calendari del nou procés participatiu, que està a punt d'iniciar-se, per als Pressupostos Participatius 2022-2024.

Ordre del dia

• 1r. Punt.- Estudi/debat i, si escau, validació de la proposta de les Bases dels Pressupostos Participatius 2022-2024.
  • 2n. Punt.- Estudi/ debat i, si escau, validació del calendari del procés participatiu 2022-2024.
  • 3r. Punt.- Precs i preguntes.

Què és el Grup Motor?

El Grup Motor és un equip de treball de persones, plural i obert, integrat per veïnes i veïns d’Abrera que s’encarrega de fomentar la participació ciutadana, garantir i dinamitzar els processos dels pressupostos participatius. Duu a terme el seguiment, revisa tot el procés i vetlla per la transparència i el bon funcionament. Té un caràcter informatiu i consultiu, i fa de les sessions espais de deliberació i participació.

El grup motor està integrat per:

• L'Alcalde
  • El Secretari municipal
  • 1 representant de cada grup polític municipal (5 en total)
  • 3 representants del teixit associatiu del municipi
  • 3 representants de la ciutadania

Abrera participa!

Procés participatiu elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona:

Logo Diputació de Barcelona