DISSABTE, 27/07/2024 | 11:28 h
  • agenda esports
  • CAMPUS SETMANA SANTA - CB ABRERA
  • Associació Cultural de Ball Pas a Pas - 1a Competició del circuit català de la Federación Catalana de Ball de Saló Esportiu (2)

+ 4

• Campionats de Catalunya 2022-2023 Frontenis per Parelles (x3)
  • Futbol Sala
  • banner pilota futbol

Abrera amb l'esport! Consulteu les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 18 i diumenge 19 de febrer de les entitats abrerenques i també els darrers resultats

17/2/2023

A continuació podeu consultar els esdeveniments esportius i el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives. Aquest cap de setmana del dissabte 18 i el diumenge 19 de febrer de 2023, disputaran els seus partits i competicions l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Esportiu Futsal Abrera, el Club Bàsquet Abrera i el Club Frontenis Abrera. També repassem els bons resultats de les parelles de l'Associació Cultural de Ball Pas a Pas a la primera competició de 2023 de la Federació Catalana de Ball Esportiu. Donem suport als nostres equips i els i les nostres esportistes!

Associació Cultural Ball Pas a Pas

Alguns ballarins de l'Associació Cultural de Ball Pas a Pas, van participar a la primera proba del Circuit Català de la Federació Catalana de Ball de Saló FCBE, celebrada el diumenge 11 de febrer passat a Quart, Girona. És el cas, del José María Rodríguez, i la ballarina Loli Blanco, que van finalitzar la jornada assolint la primera posició en les modalitats de salsa i batxata.

Associació Cultural de Ball Pas a Pas - 1a Competició del circuit català de la Federación Catalana de Ball de Saló Esportiu (2).jpeg

D'altra banda, també van aconseguir podi altres integrants de l'entitat abrerenca, en les modalitats de balls estàndard sénior III i sénior IV, d'un total de 13 parelles. En primer lloc van finalitzar la jornada el Jordi Segura i la Montse Moreno (Senior III). En tercera posició van quedar el Víctor Edo i la Fina Presas (Senior IV).

Associació Cultural de Ball Pas a Pas - 1a Competició del circuit català de la Federación Catalana de Ball de Saló Esportiu.jpeg

Club Bàsquet Abrera

VISITANT

WhatsApp Image 2023-02-17 at 07.36.51.jpeg

Podeu consultar tota l'actualtiat del Club Basquet Abrera al seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Club Frontenis Abrera

Intents cap de setmana amb els partits del Campionat de Catalunya de Frontennis. A Sant Martí de Sesgueioles, diumenge 12 de febrer, es van enfrontar l'Abrera C contra el Cerdanyola D. Amb derrota d'Abrera per 12-15 i 10-15. I el diumenge a Sant Feliu de Codines, es van enfrontar el Roquetes A amb l'Abrera B. Derrota Abrera per 15-8 i 15-13; i l'Igualada C contra l'Abrera A., amb victoria pels abrerencs per 13-15 i 7-15.

Dissabte 11 de febrer, a les 15.30 h a Roquetes, es van disputar la jornada el Roquetes B i l'Abrera D, amb derrota d'Abrera per 15-13, 14-15 i 10-2.

Quan als propers partits que es disputaran:

• Dissabte 18 de febrer a Igualada. Abrera D - Independents Bac de Roda
  • Diumenge 19 de febrer a Abrera. Abrera B - Santa Coloma B i Igualada D - Abrera C
  • Diumenge 19 de febrer a Terrassa. Cerdanyola B - Abrera A

Campionats de Catalunya 2022-2023 Frontenis per Parelles (x3).jpg

Agrupació Esportiva Abrera

L'Agrupació Esportiva Abrera presenta els seus equips per la temporada 2021-22!

Podeu veure totes les fotografies de les competicions de l'Agrupació Espotiva Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Club Esportiu Futsal Abrera

El Club Esportiu Abrera FUTSAL presenta la temporada amb animació i espectacle!

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions del Club Esportiu Futsal Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí

Club d'Atletisme d'Abrera

El Club Atletisme d’Abrera obre les preinscripcions per les diferents escoles d’atletisme

Podeu consultar tota la informació de l'entitat al perfil d’Instragram del Club d’Atletisme d’Abrera fent clic aquí.

Abrera Club Ciclista

Per estar informats de les activitats que realitza l'Abrera Club Ciclista podeu consultar el seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Abrera amb l'esport! Èxit de participació en la 2a Cursa Vila d'Abrera, organitzada per l'Abrera Club Ciclista

Abrera Gimnàstic Club

Podeu consultar el detall de tots els resultats, les informacions més destacades del club i veure totes les fotografies de les competicions de l'Abrera Gimnàstic Club al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Abrera Gimnàstic Club (2).jpeg

Abrera, amb l'esport!  Donem suport a les nostres entitats esportives!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó