DIJOUS, 28/03/2024 | 20:35 h
  • L'abrerenc Raúl Moro Prescolí s'incorpora al Real Oviedo, cedit per la Lazio, fins el pròxim 30 de juny de 2023
  • L'abrerenc Raul Moro fitxa per l'Oviedo
  • L'abrerenc Raúl Moro Prescolí debuta a la primera divisió italiana de futbol amb un partit contra la Juventus de Turin

+ 2

Felicitem l'abrerenc Raúl Moro Prescolí, que s'incorpora al Real Oviedo, cedit per la Lazio fins al pròxim 30 de juny de 2023

26/1/2023

El davanter abrerenc de 20 anys, Raúl Moro, fitxat l'estiu de 2019 per la Lazio, s'ha incorporat al club espanyol de la Real Oviedo, cedit per la Lazio fins al pròxim 30 de juny.

Moro va superar ahir mateix el reconeixement mèdic i es va unir al treball amb els seus nous companys. Estarà debutant pel partit que els enfrontarà al Villarreal B.

Nascut a Abrera en 2002, Raúl Moro Prescolí, es va formar en les categories inferiors de l'Espanyol i des d'allà va ser reclutat pel Barcelona, fins que la Lazio, encara en edat juvenil, va apostar pel seu fitxatge en 2019. Després de tres temporades en l'equip sub-19 i havent arribat a debutar amb el primer equip romà en un partit enfront de la Juve, el club va decidir cedir-lo al Ternana, en la Segona divisió italiana, on va participar en 12 partits i va anotar un gol.

Ara, el davanter abrerenc s'ha incorporat al club espanyol de la Real Oviedo, cedit per la Lazio fins al pròxim 30 de juny. Avui dijous 26 de gener, l'esportista serà presentat en la sala de premsa de l'estadi Carlos Tartiere d'Oviedo

L'abrerenc Raul Moro fitxa per l'Oviedo

Inici de la seva carrera esportiva

Tot i aquest recorregut a l'estranger, Moro va començar la seva carrera esportiva en el nostre municipi, a les categories inferiors de l’A.E. Abrera. Posteriorment, el Raúl Moro va jugar futbol al Gimnàstic de Manresa, al RCD Espanyol i al F.C. Barcelona. Cal destacar també les seves primeres actuacions a la Selecció Espanyola.

El futbolista abrerenc Raúl Moro Prescolí fitxa per La Lazio de Roma

Des de l’Ajuntament d’Abrera, desitgem al Raúl Moro, molta sort en aquesta nova etapa esportiva que tot just ara comença!

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma