DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:54 h
  • Festa Major 2022: Festa Major Jove - Éxtasis
  • La Comissió de la Festa Major Jove 2020 engega motors per preparar la gran festa!
  • Digues la teva sobre la Festa Major Jove d'Abrera 2023!

• Digues la teva sobre la Festa Major Jove d'Abrera 2023!

Digues la teva! Participa en la Comissió de la Festa Major Jove 2023!

23/1/2023

Atenció! Convoquem a tots els i les joves i les entitats que vulguin participar en la reunió de la Comissió de la Festa Major Jove 2023, que se celebrarà el proper dimecres 25 de gener a les 18.00 hores, al Casal de Joves d'Abrera (pl. del Rebato, 1). T'hi esperem!

Jove! Ara és el moment de fer-nos arribar la teva proposta artística per a la Festa Major Jove d'enguany! La Comissió Assessora i d’Organització de la Festa Major Jove és el canal de participació on les diferents entitats juvenils i la joventut d’Abrera, a títol individual, pot expressar quines activitats volen per la Festa Major Jove.

Digues la teva sobre la Festa Major Jove d'Abrera 2023!

Presentació de propostes

Després de la convocatòria s’obrirà un termini de 15 dies naturals, del dijous 26 de gener al dijous 9 de febrer, ambdós dies inclosos, per presentar propostes de forma presencial al Casal de Joves (pl. del Rebato, 1) o per email a l'adreça de correu joventut@abrera.cat.

Les propostes de les entitats i dels i les joves d'Abrera es promocionaran a l'Instagram del Casal de Joves perquè els i les joves puguin votar les diferents propostes per la Festa Major Jove d'enguany.

Digues la teva sobre la Festa Major Jove d'Abrera 2023!

Participa-hi! Digues la teva!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ