DIVENDRES, 29/03/2024 | 14:37 h
  • Tall del carrer del Camí del Suro: alternatives de pas i zones afectades
  • Tall del carrer del Camí del Suro, de Santa Maria a Les Carpes, per reparació de cable d’enllumenat públic

+ 2

• INFORMACIÓ DE SERVEI

Informació de servei: tall del carrer del Camí del Suro, de Santa Maria a Les Carpes, per reparació de cable d’enllumenat públic

4/1/2023

A causa d'uns treballs de reparació de cable d’enllumenat públic, danyat en un acte vandàlic, aquest dimecres 4 de gener de 2023 al matí, quedarà tallat el trànsit al carrer del Camí del Suro, entre els barris de Santa María de Vilalba i Les Carpes d'Abrera. Mentre durin els treballs, l'itinerari alternatiu es farà per la carretera d'Ullastrell.

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem una crida al civisme per tal d’evitar aquestes accions al nostre municipi per mantenir un entorn òptim i cívic per a tothom.

Actes vandàlics com aquests són una degradació del nostre entorn i la seva reparació implica un cost econòmic que assumim totes les veïnes i veïns del municipi.

Tall de trànsit al c. del Camí del Suro

Dimecres 4 de gener de 2023, en horari de matí:

• Tall de circulació de vehicles al carrer del Camí del Suro, entre Santa Maria de Vilalba i Les Carpes. Els treballs consistiran en reposar un pal de fusta de l’enllumenat públic tallat i que queda enganxat pel cablejat, degut a un acte vandàlic. Els treballs es realitzaran amb dos camions simultàniament.

Itinerari alternatiu

L’itinerari alternatiu serà per la carretera d'Ullastrell.

Tall del carrer del Camí del Suro: alternatives de pas i zones afectades

Preguem a les veïnes i veïns que es vegin afectats/des disculpin les molèsties que es puguin ocasionar per aquests treballs de reparació. L'ordenança de civisme i convivència ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera prohibeix les conductes vandàliques, agressives o negligents en l’ús del mobiliari urbà que generin situacions de risc o perill per a la salut i la integritat física de les persones.

• Consulteu l'ordenança de divisme i convivència ciutadana fent clic aquí.

Des de l'Ajuntament fem una crida al civisme i condemnem aquest tipus d'accions. Aquests actes incívics, que es donen esporàdicament, no canvien la nostra identitat de municipi, on el respecte i la convivència són sempre el tarannà l'habitual.

Des de l'Ajuntament fem una crida al civisme i condemnem aquest tipus d'accions. Aquests actes incívics, que es donen esporàdicament, no canvien la nostra identitat de municipi, on el respecte i la convivència són sempre el tarannà usual. Tenim un poble àmpliament cívic i respectuós.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ