DIJOUS, 28/03/2024 | 18:51 h
  • Xerrada informativa sobre dependències
  • Dins el cicle 'Dimecres Grans', el proper dimecres 25 de gener tindrà lloc una Xerrada Informativa sobre la Dependència, al Casal de la Gent Gran d'Abrera

+ 5

• A Abrera, gaudim del Nadal amb seguretat! La nostra Policia Local estableix dispositius especials i ens dóna alguns consells per gaudir de les festes nadalenques de forma segura i responsable.

17/1/2023

La Xerrada Informativa sobre la Dependència, està oberta a tota la ciutadania i, especialment, adreçada a cuidadors i cuidadores i persones que necessiten assistència per realitzar les activitats bàsiques de la vida diària.

Tindrà lloc el dimecres 25 de gener, de 16.15 h a 18.00 h, al Casal de la Gent Gran d'Abrera (Rambla del Torrentet, 8).

La Xerrada Informativa sobre la Dependència, que tindrà lloc el proper dimecres 25 de gener, de 16.15 h a 18.00 h, al Casal de la Gent Gran d'Abrera (Rambla del Torrentet, 8), anirà a càrrec de la referent Comunitària del Baix Nord del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Marta Uceda; i de la tècnica de l'Àrea d'Acció Social i Salut del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Esther Homedes.

Dins el cicle 'Dimecres Grans', s'ha organitzat la Xerrada Informativa sobre la Dependència, que tindrà lloc el dimecres 25 de gener, de 16.15 h a 18.00 h, al Casal de la Gent Gran d'Abrera

Cal recordar que aquesta sessió informativa, es troba inclosa dins el cicle 'Dimecres Grans', i està oberta a tota la ciutadania i, especialment, a persones cuidadores i veïns i veïnes del nostre municipi que necessiten assistència per realitzar les activitats bàsiques de la seva vida diària.

Serveis del Casal de la Gent Gran d'Abrera

Recordem els serveis que oferim en aquests moments al nostre Casal de la gent gran:

• Servei de Perruqueria. La perruqueria del Casal de la gent gran està oberta amb cita prèvia per als socis i sòcies del casal en el següent horari:
    • Dimarts, dimecres, dijous i divendres: de 15.00 h a 20 h
    • Dijous i divendres: de 9.00 h a 13 h
    • Cal trucar per demanar cita: 93 770 32 31
  •  Servei de Podologia: La podòloga visita al Casal de la gent gran d’Abrera en el següent horari:
    • Dilluns de 9 h a 14 h i divendres de 9 h a 14 h i de 16 h a 18 h.
    • Al Casal de la gent gran de Santa Maria de Vilalba: l’últim dilluns de cada mes a la tarda.
    • Cal demanar cita prèvia trucant al T. 658 43 22 46. Aquest servei és exclusiu pels socis i sòcies del Casal de la gent gran i els socis i sòcies del Casal de Santa Maria.
  •  A.T.S. L’infermera del Casal. Visita els dimecres de 9 h a 12 h. Cal demanar cita trucant dilluns, dimarts i dimecres de 9 h a 12 h al T. 93 770 26 26. Només s’atén amb cita prèvia i als socis i sòcies del casal.

Xerrada informativa sobre dependències

Xerrada informativa, sobre consells de seguretat per a la gent gran durant el Nadal

També adreçada al col·lectiu de gent gran, en el marc de campanya de seguretat ciutadana engegada per la nostra Policia Local durant les festes nadalenques, el dilluns 19 de desembre passat, al Casal de la Gent Gran, la Policia Local va oferir una xerrada sobre consells de seguretat enfocats a l’època nadalenca i dirigida, principalment, al col·lectiu de la gent gran, especialment viulnerable, ja no només per la seva edat sino pel fet que actualment és un dels pocs col·lectius que treuen quantitats considerables de diners en efectiu, sobretot en aquestes dates.

El Sergent Sots cap de la Policia Local d'Abrera, el Martín Gutiérrez, va explicar en declaracions a Ràdio Abrera l'objectiu d'aquestes xerrades, que principalment pretenen "mostrar el que entenem per riscos genèrics que aquest col·lectiu té relacionats amb la seguretat entesa en un sentit ampli, però també ens hem centrat en explicar-los els riscos específics per les dates nadalenques en les que estem".

També es van donar diferents mesures de seguretat per quan van a comprar al centres comercials o al nostre mercat setmanal dels dimarts. En aquest sentit, Gutiérrez va indicar que "en el moment de carregar el nostre vehicle, un desconegut ens pot avisar que hi ha monedes al terra o que se'ns han caigut les claus. No hem de fer cas mai, ja que poden aprofitar per obrir l'altra porta, agafar-nos la bossa, la cartera o el telèfon mòbil. Un altre consell, és la col·locació dels bolso, és molt important per evitar qualsevol tipus de robatori portar-lo penjat i creuat pel davant".

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ