DIJOUS, 28/03/2024 | 15:37 h
  • Concurs d'Aparadors
  • Tens una botiga al nostre municipi? Participa al XII Concurs d’Aparadors Nadalencs d'Abrera!
  • Lliurem els diplomes als guanyadors i guanyadores del 10è Concurs d’Aparadors Nadalencs d'Abrera. Moltes felicitats!

Participa en el XII Concurs d’Aparadors Nadalencs d'Abrera! Vota el premi popular!

Entre totes i tots, fem que el Nadal sigui una festa en els establiments comercials del nostre municipi!

7/12/2022

Amb l’objectiu de promoure i dinamitzar el comerç local, fent que el Nadal sigui una festa en els establiments del nostre municipi, des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem un any més el concurs d’aparadors nadalencs. La temàtica és la festivitat nadalenca. Aquest dilluns 5 de desembre, iniciem les votacions populars en aquesta pàgina web, en l'enllaç que trobareu seguidament. Vota!

Participeu en la votació popular del Concurs d'Aparadors Nadalencs, obertes fins al diumenge 18 de desembre, inclòs. Sortejarem un lot de vals de compra cedits pels comerços que participin en el concurs!

Les veïnes i veïns d'Abrera poden votar en aquesta pàgina web des del dilluns 5 de desembre fins al diumenge 18 de desembre, inclòs. Entre tots els i les votants se sortejarà un lot de vals de compra cedits pels comerços participants en el concurs.

Només es podrà votar una única vegada, a un únic aparador. Si es comprova que hi ha un incompliment d’aquestes condicions, el vot quedarà invalidat i el participant quedarà exclòs del sorteig.

• Podeu participar en la

La regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Guadalupe Marcos, ha destacat que amb aquest concurs "pretenem promoure i dinamitzar el comerç local. Aquest concurs d’aparadors nadalencs es convoca des de fa 11 anys per donar impuls al comerç i té una repercussió favorable, ja que aconsegueix un alt índex de participació per part dels comerciants i de la població, que exerceix de jurat popular".

Guadalupe Marcos ha afegit que "aquest any hem incorporat un premi especial al millor aparador integrat en la decoració global del comerç: assessorament decoratiu integral de la botiga, valorat en 100 €, i publicitat a l’emissora municipal". La regidora també ha agraït la col·laboració de "totes les botigues que fan l’esforç de participar amb la seva creativitat decorant els aparadors perquè la ciutadania pugui gaudir més del Nadal".

Guadalupe Marcos: "Agraïm la col·laboració de tots els establiments que participen en aquest concurs. Entre totes i tots fem que el Nadal sigui una festa al nostre comerç!

Premis del XII Concurs d'Aparadors de Nadal 2022

Els premis als quals poden optar són:

• Millor aparador: 300 € i publicitat a l’emissora municipal.
  • Premi especial al millor aparador amb materials propis de l’activitat: 200 € i publicitat a l’emissora municipal.
  • Premi especial al millor aparador integrat en la decoració global del comerç: Assessorament decoratiu integral de la botiga (valorat en 100 €) i publicitat a l’emissora municipal.
  • Premi popular: Publicitat a l’emissora municipal.

Valoració del jurat

El jurat puntuarà els aparadors segons la seva qualitat artística, l'originalitat, creativitat i innovació; així com que l'aparador estigui integrat en la decoració global del comerç i la utilització de materials propis de l’activitat (reciclats i respectuosos amb el medi ambient).

El jurat passarà a valorar els aparadors participants en les dates que estableixi la convocatòria corresponent. Estarà format per la presidència, la secretaria i almenys un/a vocal:

• Un/a decorador/a i/o interiorista professional, en qualitat de president/a.
  • Un/a tècnic/a de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, en qualitat de
    secretari/a.
  • Un/a tècnic/a de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Abrera, en qualitat de vocal.
  • Un/a representant d'Abrera Comerç - Associació d'Empresaris i Comerciants d'Abrera que no participi, en qualitat de vocal.
  • Un/a representant de l'Associació de Comerciants del Mercat Municipal d'Abrera que no participi, en qualitat de vocal.
  • Una persona representant de la Comunitat de Propietaris de Montserrat Centre Abrera que no participi, en qualitat de vocal.

Des de l’Ajuntament d’Abrera farem difusió del resultat del concurs en els nostres canals d'informació municipals. A més, l’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, reconeixeran en un acte públic els premis als comerços guanyadors i es donarà el lot de vals de compra, aportats per les botigues participants, a la persona agraciada en el sorteig de la votació popular.

Concurs d'Aparadors

Per a més informació:

En el nostre horari d'atenció a la ciutadania és de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h. Podeu adreçar-vos directament al departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera a través dels següents canals:

• Presencialment a la 1ª planta del Mercat Municipal (carrer de Martorell, 20),
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • A través del correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat