DIJOUS, 28/03/2024 | 23:39 h
  • Festes de Cap d'Any

Concurs per a la llicència d'ocupació temporal pel servei de les barres de bar de les Festes de Cap d'Any

El període d’inscripció serà des del divendres 25 de novembre fins al 4 de desembre a les 14 h (ambdós inclosos)

25/11/2022

Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim el concurs per a la gestió del servei de les barres de bar de les Festes de Cap d'Any.

Gestió de la barra de bar de la Festa Jove al Pavelló Esportiu Municipal

La Festa de Cap d'Any Jove 2022 tindrà lloc al Pavelló Esportiu Municipal del nostre municipi de les 00.30 h a les 5 h del diumenge 1 de gener de 2023.

• Dia d'obertura: diumenge 1 de gener de 2023
  • Horari d'obertura: 00.30 h
  • Horari de tancament: 5 h de la matinada
    A partir de les 04:00 h no es podrà vendre ni servir cap mena de producte alcohòlic. L’incompliment d’aquest apartat suposarà la rescissió d’aquesta autorització, a més de les corresponents sancions previstes per la Llei.

Èxit de les dues Festes de Cap d'Any amb l'aforament complet! Cap d¡Any Jove

Gestió de la barra de bar de la Festa dels 80's al Gimnàs Municipal

La Festa de Cap d'Any dels 80's tindrà lloc al Gimnàs Municipal de les 00.30 h a les 5 h del diumenge 1 de gener de 2023.

• Dia d'obertura: diumenge 1 de gener de 2023
  • Horari d'obertura: 00.30 h
  • Horari de tancament: 5 h de la matinada

Èxit de les dues Festes de Cap d'Any amb l'aforament complet! Cap d'Any 80's 90's

Convocatòria del concurs

Ambdués barres, independement de que siguin entitats/associacions o persones físiques/jurídiques hauran de presentar:

• Instància de presentació al procediment d’atorgament d’una llicència d’ocupació temporal per prestar el servei de bar a la Festa de Cap d’Any al Pavelló Esportiu Municipal i/o a la Festa de Cap d’Any al Gimnàs Municipal d’Abrera. Ha de constar la identificació fiscal de l’entitat i/o associació (ANNEX I).

En el cas de les persones físiques o jurídiques que siguin titulars d’una activitat destinada a la restauració ha de constar el nom, domicili i DNI / NIF del sol·licitant. Altrament, ha d’annexar-se a la instància l’informe de vida laboral del representant o empresari individual acreditant experiència mínima d’un any mínim d’empreses del sector restauració.

En el cas d’entitats i associacions ha de constar el número d’identificació fiscal.

• Declaració responsable de compromís del compliment de la normativa laboral i higiènic-sanitària pel que respecta al personal encarregat de la barra del bar i compromís de compliment de les obligacions previstes en aquestes bases (ANNEX II).
  • Oferta econòmica
  • Proposta o projecte de gestió de la/les barres de bar. Croquis de les barres i ràtio de personal destinat.

Les sol·licituds es presentaran a través dels models disponibles al tràmit corresponent a la Seu electrònica de l’Ajuntament d’Abrera. Podran optar a les dues llicències presentant una instància individual per a cadascuna de les barres. Si el concurs queda desert, s’obrirà una segona convocatòria per presentar projecte persones físiques o jurídiques que siguin titulars d’una activitat destinada a la restauració.

En segona convocatòria, aquelles persones, ja siguin físiques o jurídiques, que vulguin gestionar la barra de la Festa jove o la barra de la Festa dels 80's, o les dues, hauran de presentar una proposta de gestió de forma separada de la barra, indicant el tipus de barra.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies naturals, comptants des de l’endemà de la publicació de l’anunci del concurs al Tauler municipal d’anuncis de la seu electrònica municipal (ajuntamentabrera.cat) i fins les 14.00 h de la data màxima de termini.

• Podeu presentar la vostra sol·licitud mitjançant la Seu electrònica fent clic aquí.

Per a qualsevol consulta podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat.

El període d’inscripció s’obre aquest divendres 25 de novembre i s’allargarà fins al diumenge 4 de desembre a les 14 h (ambdós inclosos)

Festes de Cap d'Any

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma