DISSABTE, 27/07/2024 | 12:38 h

A Abrera ens movem i fem esport! Gairebé un miler de persones s'han donat d'alta al Centre Aquàtic Municipal, durant la campanya de setembre!

26/10/2022

Abrera amb l'esport! Durant el mes de setembre passat, les altes amb vigència durant tot el mes al Centre Aquàtic Municipal d'Abrera (CAM), obtenien la gratuïtat de la matrícula. Al CAM t'oferim una àmplia oferta d'activitats esportives per a infants, joves, adults i gent gran. Així, fent esport reforcem la nostra salut, fem comunitat i ens divertim!

Recorda, estem preparats i preparades... només ens faltes tu! A Abrera ens movem i fem esport! I t'ho posem encara més fàcil, gràcies a la parada del Bus Urbà d'Abrera. A Abrera, apropem les persones! I les altes amb vigència al setembre comptaran amb la matrícula gratuïta! Aprofita-ho!

Amb l'objectiu d'apropar l'esport a tothom, durant el mes de setembre passat, des de l'Ajuntament d'Abrera vam impulsar una campanya adreçada a totes les persones que s'apuntessin al nostre Centre Aquàtic Municipal (CAM), les quals van poder beneficiar-se de la gratuïtat de la matrícula d'inscripció.

En total, 990 persones es van donar d'alta, aquest mes de setembre passat, i actualment comptem amb uns 3000 abonats i abonades en les nostres instal·lacions esportives. Gràcies a totes i tots!

En total, 990 persones es van donar d'alta al Centre Aquàtic Municipal i en els serveis que s'ofereixen aquest mes de setembre passat. I actualment comptem amb uns 3000 abonats i abonades al CAM. A Abrera ens movem i fem esport!

Al CAM disposem d'abonaments individuals i familiars en diferents modaliltats per edats i per franges horàries específiques. Podeu consultar tota la informació sobre les activitats que oferim i les tarifes vigents fent clic aquí.

Així mateix, us recordem que, per realitzar qualsevol tràmit, podeu:

• Fer el tràmit en persona al CAM (passeig Estació, 24, Bis) en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).
  • O enviant correu electrònic a cam@abrera.cat indicant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·liciteu.
  • Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al T. 93.770.51.00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).

També podeu apuntar-vos a qualsevol de les entitats esportives d'Abrera, practicar el teu esport preferit i fer equip.

Recordeu, estem preparats i preparades... Només ens faltes tu!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ