DISSABTE, 27/07/2024 | 13:05 h

Continuem treballant i cuidant la via pública amb treballs de repintat de passos de vianants i senyalització horitzontal al nucli urbà

19/10/2022

Aquest dimarts 18 d'octubre, des de l’Ajuntament d’Abrera hem iniciat treballs de repintat de passos de vianants i senyalització horitzontal en alguns carrers del nucli urbà, com el passeig de l'Església i l'avinguda Generalitat, i el carrer Sant Jaume al Rebato. Les obres finalitzaran el divendres 21 d'octubre.

Durant els treballs de repintat, es dona pas alternatiu a la circulació de vehicles en ambdós sentits de la circulació. Preguem als veïns i veïnes disculpin les molèsties que aquesta actuació pugui ocasionar.

Durant els treballs de repintat, es dona pas alternatiu a la circulació de vehicles en ambdós sentits de la circulació. Preguem als veïns i veïnes disculpin les molèsties.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha manifestat que des de l'Ajuntament "continuem treballant intensament per tenir un espai públic en perfecte estat per als nostres veïns i veïnes. Agraïm la col·laboració de la ciutadania".

El regidor d'Espai Públic, Albert Roca, ha explicat que "amb aquestes tasques de pintura horitzontal a la via pública els passos de vianants i encreuaments tindran millor seguretat i visibilitat, i tant vianants com persones usuàries amb el seu vehicle podran fer-ne un bon ús".

Amb aquestes tasques de pintura horitzontal a la via pública els passos de vianants i encreuaments tindran millor seguretat i visibilitat.

Amb aquestes actuacions, des de la Regidoria d'Obres i Serveis de l'Ajuntament d'Abrera assolim el nostre objectiu prioritari de millorar els serveis i la qualitat de vida de la ciutadania.

Des de l'Ajuntament d'Abrera continuem cuidant el nostre espai públic, amb l'objectiu de comptar amb un espai públic de màxima exigència i màxim servei de cara a la ciutadania.

Tu també ets important!

L’espai públic és patrimoni i responsabilitat de tots i totes entre tots i totes l’hem de conservar. L’esforç a títol individual dels veïns i veïnes, juntament amb la nostra aposta per mantenir un espai públic òptim per la convivència i la salubritat, faran possible que tinguem un poble net, agradable i formós. Tal com resa la màxima, “no és més net qui més embruta si no qui menys neteja”. Siguem solidaris i cuidem del nostre entorn. Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm la col·laboració ciutadana!

A Abrera, cuidem i millorem el nostre espai públic!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ