DIVENDRES, 19/04/2024 | 05:18 h
  • Exposició Dones de mar. Biblioteca Josep Roca i Bros. Octubre 2022
  • Exposició Dones de Mar. Biblioteca Josep Roca i Bros. Octubre 2022

+ 8

• Atenció! A la Biblioteca Josep Roca i Bros, trobareu lectures i activitats per a tothom! Miniclub de lectura
  • Biblioteca Josep Roca i Bros
  • Mini Club de lectura: La vaca del bric de llet
  • Club de Lectura: El camí de les aigües
  • Xiqui Club de Lectura: Els contes de fantasmes de l'avi

Aquest mes d'octubre, a la Biblioteca Josep Roca i Bros trobareu lectures i activitats per a tothom!

Fins el dilluns 24 d'octubre, al vestíbul de la Biblioteca Josep Roca i Bros, trobareu l'Esposició "Dones de la Mar"

11/10/2022

Des de la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17)  encetem el darrere trimestre de l'any, fomentant la lectura i amb diverses activitats i propostes culturals per als/les més petits/tes de la casa i per al públic adult. Preneu nota i bones lectures!

Mini Club de Lectura

El dimarts 4 d'octubre a la tarda, la sala d'actes de la planta baixa de la Casa de Cultura va acollir una trobada del Mini Club de Lectura, en el qual vam comentar La vaca del bric de llet. Moltes gràcies a totes i tots els menuts i menudes i les seves famílies que hi van participar!

Mini Club de lectura: La vaca del bric de llet

Conta contes nadons

El divendres 7 d'octubre, a les 17 h, la Sala d’actes de la Casa de Cultura va acollir el conta contes per a nadons, adreçat a infants  de 0 a 3 anys i les seves famílies. Moltes gràcies a tothom que hi va assistir!

nadó.jpg

Conte infantil: El senyor Riu

L'endemà, el dissabte 8 d'octubre, al matí, també es va realitzar a la Sala d'actes de la Casa de Cultura, el conte infantil: El senyor riu, adreçat a nenes i nens a partir de 4 anys i les seves famílies, amb molt bona acollida per part de totes i tots els i les participants. Gràcies, Abrera!

Conte infantil: El senyor riu

Nova sortida de camp 'Llegim el Riu'

El proper dissabte 15 d'octubre, de 9.30 h a 13 h, es realitzarà l'activitat 'Llegim el riu', amb una sortida de camp per observar i recollir mostres del riu Llobregat, al seu pas pel nostre municipi. El lloc de trobada serà davant dels horts de Can Morral del Riu i l'activitat s'adreça a totes i tots els veïns i veïnes d'Abrera. Us hi esperem!

Llegim al riu: Sortida de camp per observar i recollir mostres del Riu llobregat

Club de Lectura d’adults

El dimarts 18 d'octubre, a les 18 h, la sala d'actes de la planta baixa de la Casa de Cultura acollirà el club de lectura d'adults, en el qual comentarem El camí de les aigües.

Club de Lectura: El camí de les aigües

Xerrada sobre la Salut Mental: Ansietat

El proper dimecres 26 d'octubre, de 18 a 20 h, la Sala d’actes de la Casa de Cultura acollirà la xerrada sobre Salut Mental i Ansietat. No us la perdeu!

Ansietat

Xiqui Club de Lectura

El dijous 27 d'octubre, a les 17.30 h, durem a terme a la Biblioteca, el Xiqui Club de Lectura. Comentarem Els contes de fantasmes de l'avi, amb la moderació de Mixa.

Xiqui Club de Lectura: Els contes de fantasmes de l'avi

Exposició "Dones de la Mar"

Fins el dilluns 24 d'octubre al vestíbul de la Biblioteca Josep Roca i Bros trobareu l'Exposició "Dones de la Mar", realitzada per Sandra Uve, agrupa noms i referències de científiques pioneres, valentes i influents. Biòlogues, cartògrafes, historiadores marines, oceanògrafes, geòlogues, bussejadores, arqueòlogues subaquàtiques, enginyeres, i inventores.

Elles trenquen estereotips i són exemples de lluita personal i social. No només són referents a seguir en l’educació i en la formació, sinó que són persones que volen ajudar-nos a entendre que tot això que no s’ha fet bé, ho hem d’arreglar i ho hem de fer entre tots. Perquè si no compartim aquesta sensibilitat, ens quedarem, definitivament, sense planeta.

Exposició Dones de mar. Biblioteca Josep Roca i Bros. Octubre 2022

Més servei de dilluns a dissabte

Des del dilluns 3 de gener, a la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera hem ampliat els horaris. Preneu nota!

• Dilluns de 15.30 h a 20.30 h
  • Dimarts de 10 h a 13.30 h i de 15.30 h a 20.30 h
  • Dimecres de 15.30 h a 20.30 h
  • Dijous de 10 h a 13.30 h i de 15.30 h a 20.30 h
  • Divendres de 15.30 h a 20.30 h
  • Dissabtes matí de 10 a 13.30 h

Per a  més informació podeu adreçar-vos directament a la Biblioteca Josep Roca i Bros d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17) en l'horari següent: tardes de dilluns a divendres de 15.30 h a 20.30 h i matins de dimarts, dijous i dissabtes de 10 a 13.30 h. O a través dels següents canals:
  • Per correu electrònic: biblio@abrera.cat
  • Per telèfon: 93 770 08 81
  • Per les xarxes socials de la biblioteca i l'Ajuntament

"Escolta la biblioteca!" a Ràdio Abrera

Des de la Biblioteca Josep Roca i Bros volem apropar totes les nostres novetats, els nostres serveis i les activitats que organitzem al llarg de l'any a tothom! Per això us oferim l'espai de col·laboració amb l'emissora municipal Ràdio Abrera.

Sota el títol "Escolta la biblioteca!", dos cops al mes us oferirem un petit tastet de les novetats literàries, cinematogràfiques i musicals que vagin arribant al nostre fons documental. També en fem difusió d'aquelles iniciatives i projectes que engeguem des de la Biblioteca. Podeu escoltar tots els programes fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina, i el programa al que repassem les activitats programades pel mes de gener fent clic aquí.

Escolta la biblioteca! A Ràdio Abrera!

Gaudiu de les propostes literàries i activitats de la Biblioteca Josep Roca i Bros!