DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:50 h
  • L'Equip d’Atenció Primària d’Abrera ha iniciat aquesta setmana la campanya de vacunació de la grip i la quarta dosi de la vacuna contra la Covid-19
  • Continuem amb la campanya de vacunació contra la Covid-19 a les persones de més de 80 anys

30/9/2022

La  campanya  de  la  grip  d'enguany  ha arrencat  de  manera  diferent  a  les campanyes anteriors, ja que ve marcada per la vacunació conjunta de la vacuna antigripal i la dosi de reforç de la vacuna contra la Covid-19, també coneguda com la quarta dosi, per tothom que ho desitgi i que compleixi els requisits.

Segons han informat des de l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera, la  campanya  va arrencar  dilluns  26  de  setembre  amb  la vacunació  de  les  persones  residents  a  la  Residència  de  la  Gent  Gran  Canigó d'Abrera. Tot  seguit, es va començar a  vacunar  a  les  persones  del  municipi incloses en el Programa d'Atenció Domiciliària.

A Abrera, la campanya ha arrencat aquesta setmana amb la vacunació de les persones residents a la Residència de la Gent Gran Canigó d'Abrera. Tot seguit, es va començar a vacunar a les persones del municipi incloses en el Programa d'Atenció Domiciliària.

Vacunació de les persones de 80 anys i més

Aquesta setmana també s'ha començat a programar visita per a les persones de 80 anys i més, que es poden desplaçar al Centre d’Atenció Primària. Per això, des del centre sanitari es  truca als domicilis per oferir les dues vacunes si s'escau i, en cas que truquin o s'apropin al CAP, també es podran programar.

Vacuna anti Covid-19

Programació de la resta de grups de veïns i veïnes

A  partir  del  dilluns 10  d'octubre s'obrirà  la  programació  a  la  resta  de  grups inclosos en la campanya, com són les persones de 60 a 79 anys, les persones amb factors de risc de menys de 60 anys i d'altres grups especials com són les embarassades, les dones en els 6 primers mesos del postpart i els grups professionals de risc, entre d'altres. Aquests grups començaran a vacunar-se a partir del dilluns 17 d’octubre.

De  moment,  la  població  general  de  menys  de 60 anys  sense factors de risc o que no  siguin  convivents de  persones  immunodeprimides, haurà  d'esperar que avanci la campanya de la grip i només es podran vacunar en cas de disponibilitat de vacunes un cop que els grups prioritaris estiguin vacunats.

Per a més informació i programació, els usuaris i usuàries es poden adreçar al CAP Abrera, al carrer Manresa 9, trucar al telèfon de  programació, el 93 326 89 01, a  través de  l’App de “La  Meva Salut” o al web “citasalut.cat”.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ