DIJOUS, 28/03/2024 | 15:29 h
  • Ens reunim amb el delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Antoni Morral, al nostre Ajuntament

+ 8

A la sessió de treball hem tractat temes com la mobilitat, la seguretat, la gestió de l’aigua i l'educació

21/9/2022

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha rebut aquest dimecres 21 de setembre al nostre Ajuntament al delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Antoni Morral, acompanyat per la regidora de Seguretat Ciutadana i segona tinent d'alcalde, Guadalupe Marcos; la regidora de Serveis Econòmics i tercera tinent d'alcalde, Maite Novell; i el regidor de Medi Ambient i cinquè tinent d'alcalde, Xavier Serret. En la reunió han tractat diversos temes de millora del nostre municipi.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha valorat molt positivament la reunió amb el delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Antoni Morral. A la sessió de treball s'han tractat temes de mobilitat, seguretat, gestió de l’aigua i educació, entre d'altres temes:  "Avui l’equip de Govern hem rebut la visita del nostre delegat de Govern. Li hem pogut explicar d’una forma molt clara i precisa i, sobretot, hem fet una taula molt intel·ligent amb temes estratègics que des d’Abrera volem treballar. Hem parlat de temes de mobilitat, tan important al nostre municipi. També del desenvolupament i la transformació empresarial del nostre territori, com hem d’intervenir i quins mecanismes hem de fer i poder activar per tal de resoldre uns reptes i unes incògnites que tenim de futur. També tenim els temes de l’aigua i de l’institut, que preocupen a la ciutadania".

'Hem parlat de temes de mobilitat, tan important al nostre municipi. També el tema del desenvolupament i la transformació empresarial del nostre territori'.

Projectes estratègics d'Abrera

L'alcalde d'Abrera també ha manifestat el seu agraïment al delegat del Govern, destacant que ha fet "un exercici  de proximitat, d’entendre, d’explicar i intercanviar opinions, que només es poden tractar des de la proximitat, la ben entesa i energia per poder desenvolupar projectes estratègics d’Abrera i projectes estratègics de país".

El delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Antoni Morral, ha afirmat que la visita "forma part de la feina de la delegació visitar el territori i reunir-nos amb els alcaldes i els seus equips de Govern per fer un repàs de quins són els temes que estan a l’agenda política del Govern del municipi, en aquest cas d’Abrera, que tenen a veure amb el Govern de la Generalitat. Fem un repàs i seguiment de tots els temes que l’alcalde posa damunt de la taula i jo em comprometo a fer les gestions oportunes perquè aquests temes siguin presents amb la prioritat que es mereixen a la taula de Govern".

Al finalitzar la reunió, el delegat del Govern de la Generalitat a Barcelona, Antoni Morral, ha signat en el llibre d'honor de l'Ajuntament d'Abrera.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ