DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:19 h
  • Morrut de les Palmeres

Cuidem les palmeres del nostre municipi amb un nou tractament fitosanitari, aquest divendres 23 de setembre

21/9/2022

Des de l’Ajuntament d'Abrera informem que aquest divendres 23 de setembre al matí es durà a terme un nou tractament fitosanitari pel control del morrut de les palmeres de titularitat municipal.

El divendres 23 de setembre es realitzarà el tractament fitosanitari pel control del morrut de les palmeres de titularitat municipal, en horari de set del matí a tres de la tarda, als següents punts:

• pl. de l'Ajuntament
  • pl. de Rafael Casanova
  • pl. de Pau Casals
  • pl. de Moià
  • ps. de l' Estació
  • Estació
  • cementiri nou
  • plaça de la Creu
  • c. Pi de Les carpes
  • pl. de l'Església

Després de l'aplicació de l'insecticida s'ha de deixar assecar el producte almenys durant dues hores, a més d'evitar l'entrada del personal aliè a aquesta aplicació i dels animals domèstics.

El morrut de les palmeres produeix danys d’importància a diferents espècies de palmeres fins arribar a produir la seva mort. Per això des de l'Ajuntament d'Abrera tenim cura de les palmeres del nostre municipi.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ