DIJOUS, 18/04/2024 | 20:35 h
  • Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.
  • Servei Públic de Consum d'Abrera a les dependècies de Promoció Econòmica (2)
  • Activem els ajuts dels "Plans Locals d'Ocupació" per a les empreses d’Abrera que contractin persones en situació d’atur

+ 1

Durant el mes de setembre es poden sol·licitar els ajuts dels "Plans Locals d'Ocupació" per a les empreses d’Abrera que contractin persones en situació d’atur

12/9/2022

Des del servei de Promoció Econòmica de  l’Ajuntament d’Abrera hem posat en marxa el programa de “Plans Locals d’Ocupació”, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses d’Abrera. Us podeu presentar fins l’1 d’octubre de 2022!

Aquestes subvencions tenen com a objectiu ajudar a les empreses que decideixin donar feina a persones aturades, subvencionant-los part del cost empresarial de contractar una persona. Des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera volem així incentivar les contractacions.

Aquestes subvencions tenen com a objectiu ajudar a les empreses que decideixin donar feina a persones aturades, subvencionant-los part del cost empresarial de contractar una persona i incentivar les contractacions

Les persones que es contractin a través d’aquest nou pla hauran d’estar en situació d’atur, apuntades al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), constant-hi com a demandants actives de feina, i donades d’alta a la Borsa de Treball de l’Ajuntament. Pel que fa al tipus de contracte, hauran de ser de durada indefinida i a temps complet. A més, els contractes hauran d’incloure la clàusula següent: “El present contracte està finançat en tot/part amb càrrec a l’ajut atorgat en el marc dels Plans Locals d'Ocupació 2022 de la Diputació de Barcelona, d’acord amb el corresponent règim”. La subvenció màxima per persona beneficiària serà de 3.000€.

El termini per a la presentació de sol·licituds resta obert fins el dissabte 1 d’octubre de 2022 inclòs. I el període per presentar la justificació serà com a màxim el 2 de novembre de 2022.

Activem els ajuts dels

Beneficiaris de l'ajut i requisits

Poden ser persones beneficiàries d’aquestes subvencions:

• Les persones físiques o jurídiques legalment constituïdes, inscrites en el registre corresponent i amb una plantilla no superior a 50 persones treballadores.

Pel que fa als requisits indispensables dels contractats:

• Han d’estar en situació prèvia d’atur, inscrites com a demandants d’ocupació al Servei d’Ocupació de Catalunya, i no cotitzar a cap dels règims de la Seguretat Social. S’haurà d’acreditar mitjançant el document en vigor d’inscripció al SOC i l’informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
  • No han d’haver treballat a l’empresa en els darrers 6 mesos. S’haurà d’acreditar mitjançant l’informe de la vida laboral.

Apuntar també que les ofertes de treball es publicaran preferiblement al Servei d’Ocupació Local de l'Ajuntament d'Abrera, tot i que seran les empreses les responsables de decidir els processos selectius més adequats a les seves necessitats.

Activem els ajuts dels

Pagament de la subvenció i contacte

El 100% de l’import de la subvenció concedida s’abonarà a partir del tancament del període d’execució, 31/12/2022, un cop es comprovem la correcta justificació de la subvenció.

Si esteu interessats/des a beneficiar-vos d’aquestes subvencions, podeu contactar directament amb el Departament de Promoció Econòmica d'Abrera, a través del correu electrònic: promocioeconomica@abrera.cat o trucant al telèfon T.93 770 01 02, en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9 a 14 h, i dimecres de 16.30 a 19h.

Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ