DIJOUS, 18/04/2024 | 19:52 h
  • Més de 350 persones gaudeixen de la sisena Festa Fi d’Estiu d’Abrera, amb una Holi Party per a tota la família! Gràcies, Abrera!

+ 19

5/9/2022

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem preparat la sisena Festa Fi d’Estiu d’Abrera, una activitat familiar per gaudir del millor final d’estiu possible amb els nostres veïns i veïnes. En aquesta ocasió la Festa Holi familiar es va haver de suspendre el dissabte 3 de setembre, a causa de la predicció de fortes pluges i tempestes. Així, la vam traslladar l'endemà, diumenge 4 de setembre, a les 11 h  a la plaça de Pau Casals del nostre municipi. Va ser llavors quan totes i tots vam poder gaudir plegats i plegades de la festa més esperada abans de reprendre l'activitat post-estiu. Gràcies, Abrera!

La sisena Festa d’Estiu va tenir lloc a la plaça de Pau Casals el diumenge 4 de setembre a partir de les 11 h, on més de 350 persones vam celebrar de nou la festa Holi familiar, després que el dissabte 3 de setembre, s'hagués de suspendre per la predicció de fortes pluges i tempestes. Més de 350 persones van assisitir a la cita festiva i es van repartir unes 600 bosses de pols de colors gratuïtes, que van omplir de color la nostra plaça.

La Festa Fi d’Estiu és una de les cites ineludibles de l’estiu al nostre municipi. Color, alegria, música i germanor per acomiadar aquest estiu 2022, l’estiu on hem recuperat les activitats en família i hem pogut tornar a gaudir de la nostra gent!

Gràcies, Abrera!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ