DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:21 h

Localitzat sa i estalvi, el veí d'Abrera de 78 anys que s'ha perdut aquest matí a la zona de Can Vilalba del nostre municipi

11/8/2022

En el dispositiu de recerca ha participat una dotzena d'efectius de la Policia Local i Protecció Civil d'Abrera, Bombers de la Generalitat, Mossos d'Esquadra, un helicòpter i diverses dotacions terrestres dels Bombers i del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).

Aquesta tarda s'ha localitzat en bon estat de salut l'home de 78 anys, veí del barri de Can Vilalba, que s’havia perdut aquest matí, al voltant de les 10 h, a la zona de Vilalba del nostre municipi.

Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat efectius de la nostra Policia Local, juntament amb Protecció Civil, un helicòpter i diverses dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat i del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM).

Finalment, després de diverses hores de recerca, s'ha localitzat l'home sa i estalvi i ha estat traslladat per una ambulància del SEM a un centre sanitari, per dur-li a terme una revisió mèdica

El dispositiu s'ha desmuntat cap a les 19.10 h d'avui dijous 11 d'agost.

Des de l'Ajuntament d'Abrera volem agraïr el treball i col•laboració de totes les persones que han participat activament en les feines de recerca, així com als veïns i veïnes que hi han mostrat el seu suport i ajuda en les mateixes. Gràcies, Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ