DIMARTS, 16/04/2024 | 12:35 h
  • A Abrera, aquest mes de juliol ens movem i fem esport! Vine a fer aeròbic a la fresca!

+ 17

• A Abrera, aquest juliol ens movem i fem esport! Activitat de CiclyCAM
  • Centre Aquàtic Municipal (CAM)
  • Cursets de natació al CAM d'Abrera
  • A Abrera, aquest juliol ens movem i fem esport! Activitat de CiclyCAM

Vine a fer aeròbic a la fresca, al pati de l'Escola Ernest Lluch, fins al divendres 29 de juliol!

A l'estiu, a Abrera ens divertim, fem salut i fem esport!

19/7/2022

RECORDEM! Fins al divendres 29 de juliol podem gaudir del bon ritme de les sessions d'Aeròbic a la fresca, que tenen lloc al pati de l'Escola Ernest Lluch de dilluns a divendres en horari de 20 h a 21 h. L'activitat és gratuïta i no cal inscripció prèvia!

Aquest més de juliol també hem engegat l'Escola Esportiva d'Estiu i els cursets de natació 'NedaEstiu' al Centre Aquàtic Municipal (CAM) per a nens i nenes. A més, en aquest equipament municipal hem iniciat una nova activitat, el CiclyCAM Virtual.

Aeròbic a la fresca

Des de l'Ajuntament d'Abrera fomentem l'activitat física també durant l'estiu! Per això un estiu més, estem realitzant sessions d'Aeròbic a la fresca, que tenen lloc al pati de l'Escola Ernest Lluch, de dilluns a divendres, en horari de tarda de 20 h a 21 h, fins al proper divendres 29 de juliol inclòs.

L'activitat és gratuïta i s'adreça a totes i tots els veïns i veïnes d'Abrera que vulguin passar una estona divertida fent esport a l'aire lliure! No cal inscripció prèvia. Només és necessari portar roba i calçat còmode i aigua per hidratar-se.

CiclyCAM

Des del divendres 1 de juliol, al Centre Aquàtic Municipal (CAM) oferim el CiclyCAM Virtual, una activitat coreografiada amb bicicleta estàtica, a la qual s’incrementa la intensitat millorant la coordinació i la resistència aeròbica que, a diferència de l’Spinning, no es fa amb un monitor presencial sinó amb un programa virtual que serà diferent en cada sessió. Aquesta oferta que, inicialment, és de 10 hores setmanals, incrementa i complementa les sessions d’Spinning que tenim fins ara i els horaris que podreu trobar són els següents:

• Dilluns. A les 9:30 h i a les 17 h
  • Dimarts. A les 10:10 h
  • Dimecres. A les 11:10 h i 18:10 h
  • Dijous. A les 10:10 h i 13:30 h
  • Divendres. A les 15:10 h i 20 h
  • Diumenge. A les 11:10 h

Escola Esportiva d'Estiu

Aquesta setmana també ha començat l’Escola Esportiva d’Estiu d'Abrera, que enguany compta amb 405 nens i nenes. L'activitat té lloc de dilluns a divendres de 09.00 a 13.00 h a les instal·lacions esportives municipalsL'objectiu és afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant el moviment: d’una banda, potenciar les habilitats físiques; de l'altra, fomentar la sociabilitat i els hàbits que els preparin per a la vida adulta. Augmentar el coneixement del seu cos, les seves possibilitats i limitacions; conèixer les normes i regles d'esports poc coneguts i descobrir altres indrets i activitats. A més, s’ofereix a les famílies servei de menjador, acollides i permanències que els gestionaran des de l’AMPA de l'Escola Francesc Platón i Sartí. Per a més informació, truqueu  al T. 93 770 51 00 en horari de dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 hores. També podeu contactar amb nosaltres enviant un mail a l'adreça cam@abrera.cat.

Abrera amb l'esport! Més de 260 infants de 6 a 14 anys han gaudit de l'Escola Esportiva d'Estiu d'Abrera durant el mes de juliol

NedaEstiu

Els cursets intensius de natació 'NedaEstiu' s’adrecen a nens i nenes nascuts entre els anys 2009 i 2017 i també es duen a terme del dilluns 4 de juliol al divendres 29 de juliol, ambdós inclosos, al Centre Aquàtic Municipal, de dilluns a divendres en sessions de 50 minuts.

Cursets de natació 'NedaEstiu'

Aquest estiu, Abrera és esport!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ