DIUMENGE, 01/09/2024 | 05:12 h
  • OAC - Ajuntament d'Abrera

Recordem que l'Ajuntament romandrà tancat demà dimecres 29 de juny, Festa de Sant Pere

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania romandrà tancada també aquesta tarda de dimarts, 28 de juny.

28/6/2022

Des de l'Ajuntament d'Abrera recordem a la ciutadania que les dependències municipals romandran tancades demà dimecres, 29 de juny, amb motiu de la Festivitat de Sant Pere. L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) romandrà tancada també aquesta tarda de dimarts, 28 de juny. Disculpeu les molèsties.

També amb motiu del festiu local, us comuniquem que el dimecres 29 de juny de 2022 el Centre Aquàtic Municipal (CAM) prestarà servei de 10.00 h a 14.00 h.

El nostre horari habitual d'atenció a la ciutadania és de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h. Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 hores a 19 hores. També podeu contactar amb nosaltres per telèfon i/o correu electrònic:

• Recordem que el telèfon de l'Ajuntament d'Abrera (pl. de la Constitució) és T. 93 770 03 25.
  • També podeu enviar-nos un correu electrònic a informacio@abrera.cat

A més, aprofitem per recordar-vos que aquest dimecres 29 de juny el CAM obre com un diumenge i, per tant, no es duran activitats dirigides i l’accés serà lliure a la Sala de Fitnes i la Zona d’Aigües tenint en compte l’abonament que es tingui vigent. Així mateix, us recordem que, per realitzar qualsevol tràmit, ho podeu fer en persona al CAM (passeig Estació, 24, Bis) o enviant correu electrònic a cam@abrera.cat contemplant nom, cognoms, DNI i la gestió que sol·liciteu. Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al 93.770.51.00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ