DISSABTE, 20/04/2024 | 11:55 h
  • Ajuts per al lloguer

Atenció, joves! Informem de la convocatòria d'ajuts del Bo LLoguer Jove

El termini per a presentar les sol·licituds és del dimecres 8 de juny de 2022 a les 9:00 h fins al divendres 17 de juny de 2022 a les 17:00 h

7/6/2022

Des de l'Ajuntament fem difusió de la convocatòria d'ajuts del Bo Lloguer Jove, subvencions de l'Agència de l’Habitatge de Catalunya (AHC) per facilitar el gaudi d'un habitatge o habitació en règim de lloguer o de cessió d'ús a les persones joves. Preneu nota!

L'ajut va dirigit a persones que siguin titulars d'un contracte de lloguer, habitació i/o cessió d’ús que constitueixi el seu domicili habitual i permanent al territori de Catalunya que en el moment de fer la sol·licitud tinguin fins a 35 anys inclosos i complexin els requisits de la convocatòria. El termini per a presentar les sol·licituds és del dimecres 8 de juny de 2022 a les 9:00 h fins al divendres 17 de juny de 2022 a les 17:00 h.

Es recomana que els sol·licitants facin el tràmit telemàticament al web de l'Agència de l'Habitatge (https://habitatge.gencat.cat/bojove). Cal adjuntar la sol·licitud, la declaració d'ingressos i el full de transferència bancària SEPA (trobareu els documents a la part inferior d'aquesta pàgina).

Tot i això, també tindran l'opció de presentar la sol·licitud i documentació directament al Consell Comarcal del Baix Llobregat (N-340, km 1249, 08980 Sant Feliu de Llobregat):

El termini per a presentar les sol·licituds del Bo Lloguer Jove és del dimecres 8 de juny de 2022 a les 9:00 h fins al divendres 17 de juny de 2022 a les 17:00h.

Assessorament per a la propera convocatòria d'ajuts pel lloguer

Des del Servei d'Acció Social de l'Ajuntament d'Abrera continuem ajudant a les famílies del nostre municipi que més ho necessiten. L'any passat vam engegar un servei d'atenció presencial en matèria de lloguer,  que consisteix en diferents entrevistes amb les persones interessades. Davant la propera convocatòria de subvencions per al pagament del lloguer, a partir del dimarts 21 de juny, les veïnes i veïns d'Abrera que necessitin assessorament per demanar aquest ajut podran demanar cita prèvia al  nostre Ajuntament per concertar una entrevista presencial a càrrec d'un/a responsable del Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Totes les reunions es duen a terme en un període de 30 minuts i es faran en horari de 9 h a 14 h a la seu del departament de Territori de l'Ajuntament d'Abrera (c. Lluís Companys, 8 1er pis). Properament informarem de les dates.  Per demanar cita prèvia caldrà trucar al T. 93 770 03 25.

Recordem que per qüestions relacionades amb Habitatge, des del Consell Comarcal s'ha habilitat l'adreça electrònica específica habitatge@elbaixllobregat.cat. D'altra banda, també s'ha habilitat específicament per qüestions d'habitatge el telèfon 93 557 24 24.

•  Web abrera.cat