DIJOUS, 18/04/2024 | 11:07 h

'Llega 700', servei gratuït per solucionar qualsevol afectació en la recepció de la TDT

25/5/2022

Les empreses operadores de mòbil oferiran properament al nostre municipi la tecnologia 4G i 5G, unes noves tecnologies que permeten assolir connexions mòbils de molt alta velocitat, millorar la cobertura a l'interior dels edificis i aconseguir majors nivells de penetració geogràfica, en particular a les zones rurals. Els serveis mòbils 4G i 5G utilitzen la freqüència de 700 i 800 MHz, que abans utilitzava la televisió digital terrestre (TDT), per la qual cosa podria ocórrer que el senyal de TV es vegi afectada per interferències.

Llega 700 és el servei gratuït que s'encarrega de solucionar qualsevol afectació en la recepció de la TDT, a causa de les emissions de la tecnologia 4G i 5G a la banda de 700 i 800 MHz.

Llega 700 és  l’empresa escollida pels operadors mòbils per solucionar qualsevol mena d’afectació que es pugui produir als usuaris i usuàries de la TDT motivada per les emissions de la tecnologia 4G i 5G per a assegurar la continuïtat del servei de TV. Aquesta entitat ha estat designada pels operadors de mòbil per a solucionar les interferències o pertorbacions que poguessin produir-se al servei de radiodifusió de TV.

Si teniu algun problema per visualitzar els canals de la TDT, poseu-vos si us plau en contacte amb l'assistència gratuïta de Llega 700:

• Número d'atenció gratuït per a la ciutadania: T. 900 833 999
  • També podeu consultar la pàgina web a l'enllaç www.llega700.es

Si teniu algun problema per visualitzar els canals de la TDT, poseu-vos si us plau en contacte amb l'assistència gratuïta de la Llega 700: T. 900 833 999

Un operari/a de Línia 700 es desplaçarà on s'hagi detectat l'afectació i procedirà a fer les tasques de condicionament necessàries per solucionar-la. Tot això sense cap cost pels usuaris i usuàries.

Foto de realidad virtual, creada por rawpixel.com - www.freepik.es

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ