DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:09 h
  • Aquest mes de juliol, tornem a gaudir de les Festes Majors dels barris d'Abrera! Santa Maria de Vilalba serà el proper barri en celebrar la seva festa!
  • CARTELL FESTA MAJOR 2015
  • Cartell festa major 2012

Convoquem el concurs dels cartells de la Festa Major i la Festa Major Jove 2022

13/5/2022

Enguany, des de l'Ajuntament d'Abrera recuperem el concurs del cartell de la Festa Major del nostre municipi. Si vols ser l’autor/a del proper cartell que anunciarà la Festa Major i la Festa Major Jove 2022, participa en el concurs, adreçat a la ciutadania en general i també professionals del disseny, grafistes, dibuixants i estudiants d'art.

L’objectiu del concurs és fer una o dues propostes de cartells per anunciar la Festa Major en honor a Sant Pere, patró d’Abrera, o bé, la Festa Major jove d'enguany. Podran ser candidates als premis del concurs de cartells de Festa Major totes les persones físiques que siguin majors d’edat i els menors que disposin de l’autorització del seu tutor/a legal.
Així mateix, també podran ser candidates els grups, les associacions o altres entitats sense ànim de lucre que tinguin, entre les seves finalitats, la promoció o participació d’actes culturals i/o festius.

Cartell Festa Major 2017

Com han de ser els cartells?

La tècnica és lliure i ha de ser apta per a la seva reproducció en quadricromia, evitant la utilització de tintes metal·litzades, fluorescents o relleus enganxats. Els formats de les obres han de ser en DINA-3. El text del cartell ha de dir:

• FESTA MAJOR D’ABRERA 2022
    Dies 29, 30, 1, 2, 3 de juliol
  • FESTA MAJOR JOVE ABRERA 2022
    Dies 29, 30, 1, 2, 3 de juliol

Podeu consultar les bases del concurs de cartells de Festa Major fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina

El concurs inclourà les categories i premis següents:

• 1a Categoria CARTELL FESTA MAJOR: adreçada a la població general. Premi únic de 350 euros, en concepte d’adquisició de l’obra premiada i els drets de publicació i explotació.
  • 2a Categoria CARTELL FESTA MAJOR JOVE: adreçada a població d’entre 12 i 17 anys. Premi únic de 100 euros, en concepte d’adquisició de l’obra premiada i els drets de publicació i explotació.

Inscripcions al concurs

Les inscripcions al concurs del cartell de Festa Major i Festa Major Jove 2022 es podran realitzar de forma telemàtica i presencial des del dissabte 14 de maig al dilluns 23 de maig de 2022, ambdós inclosos:

• Telemàticament mitjançant la seu electrònica de l’Ajuntament d’Abrera fent clic aquí.
  • Presencialment, a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (Pl. de la Constitució, 1 d’Abrera), així com a través de qualsevol altre mitjà establert a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per a qualsevol consulta podeu trucar al T. 93 770 03 25 en el nostre horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h, i els dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19 h, o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat.

Les inscripcions per al concurs es podran presentar des del dissabte 14 de maig al dilluns 23 de maig, ambdós inclosos.

Les inscripcions es realitzaran mitjançant instància general, on caldrà detallar:

• Nom i cognoms del sol·licitant.
  • DNI o NIE del sol·licitant.
  • Adreça del sol·licitant.
  • Telèfon de contacte del sol·licitant.
  • Correu electrònic del sol·licitant.
  • Nom artístic de l’obra

Presentació d'obres

Les obres es poden portar presencialment a l’Ajuntament (de dilluns a divendres de 9 a 14 hores) o enviant-les per correu ordinari a l'Ajuntament d'Abrera:

• Ajuntament d’Abrera
    Referència Concurs cartells Festa major 2022
    Plaça Constitució, 1
    08630 ABRERA

L’enviament ha de contenir a més de l’obra, un sobre tancat on hi haurà el resguard de la inscripció al concurs i totes les dades identificatives de l’autor/a o autors/es. En els casos de que els participants siguin menors d’edat s‘hauran d’especificar tant les dades del menor com del seu tutor/a legal.

En els casos que l’obra sigui en grup, d’associacions, o altres entitats sense ànim de lucre, a més de les dades de tots els participants del grup, s’haurà de designar el corresponent representant legal amb el que s’entendran totes les actuacions administratives.