DIVENDRES, 29/03/2024 | 11:30 h

L'oficina de l'Organisme de Gestió Tributària d’Abrera torna a oferir atenció presencial en el seu horari habitual

Ara que es reprèn la normalitat després de la pandèmia de la Covid-19, l’horari d’atenció al públic tornarà a oferir-se en el seu horari habitual de dilluns a divenres de 8.30 a 14 h

28/4/2022

Des de l'Ajuntament d'Abrera informem que a partir del proper dilluns 2 de maig, l’horari d’atenció al públic de l'Oficina d'Abrera de l'Organisme de Gestió Tributària, ubicada al carrer dels Rosers, 1 serà el mateix que abans de la pandèmia de la Covid-19, és a dir, de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h.

Amb motiu de l'esclat de la pandèmia de la Covid-19, els horaris d'aquests serveis i oficines es van veure afectats per la reducció horària i d'atenció presencial. Així després de més de dos anys, ara es tornarà a recuperar l'horari habitual, en l'atenció presencial d'aquest servei del nostre municipi.

Davant la situació generada per la crisi sanitària provocada per la Covid-19, l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona va reduir l’horari d’obertura de determinades oficines i punts d’informació en dos o tres dies setmanals, entre elles, l'oficina del nostre municipi.

No obstant això, les funcions delegades de gestió, inspecció i recaptació es van continuar desenvolupant amb normalitat a través de connexions remotes, gràcies a la creació de més de 180 línies telefòniques i a l’activació de les adreces de correu electrònic de totes les oficines per atendre les consultes i prestar assistència tributària als contribuents.

A partir del proper dilluns 2 de maig l’horari d’atenció al públic de l'Oficina de Gestió Tributària d'Abrera, serà novament, de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h

Ara que es posa fi a les mesures sanitàries derivades de la pandèmia, a partir del dilluns 2 de maig l’horari d’atenció al públic de les oficines i punts d’informació que es van veure afectats per aquesta reducció, serà el mateix que abans de la pandèmia, és a dir, de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h.

Recordem que l’Oficina de Gestió Tributària d’Abrera es troba ubicada al carrer de Rosers, 1 Baixos. Podeu contactar-hi trucant per telèfon o consultant el seu espai web:

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ