DIUMENGE, 01/09/2024 | 05:29 h

Celebrem la Setmana Internacional de la Dansa 2022, amb diferents masterclass gratuïtes!

Les entitats Vive y Baila, Juventudes Rocieras d'Abrera, Salsa Abrera i Pas a Pas ens oferiran diferents masterclass del dilluns 25 al dissabte 30 d'abril

22/4/2022

Abrera és cultura! El 29 d'abril es commemora el Dia Internacional de la Dansa i enguany, des de l'Ajuntament d'Abrera en col·laboració amb les entitats culturals del nostre municipi Vive y Baila, Juventudes Rocieras d'Abrera, Salsa Abrera i Pas a Pas, oferirem classes gratuïtes durant tota la Setmana Internacional de la Dansa, del dilluns 25 al dissabte 30 d'abril, adreçades a totes aquelles persones que vulguin iniciar-se en les disciplines artístiques que imparteixen. Preneu nota!

La celebració de la Setmana Internacional de la Dansa al nostre municipi neix de la voluntat de les entitats abrerenques per a oferir sessions obertes amb l'objectiu d'apropar la dansa a la ciutadania. Els horaris seran els següents:

VIVE Y BAILA

• Dilluns 25 d’abril, a les 15.10 h, a l’Hotel d’Entitats: Zumba adult@s
  • Dilluns 25 d’abril, a les 18.00 h, a l’Escola Josefina Ibáñez: Zumba baix impacte
  • Dimarts 26 d’abril, a les 17.00 h, a l’Hotel d’Entitats: Zumba kids (a partir de 10 anys)
  • Dimarts 26 d’abril, a les 20.00 h, a l’Escola Josefina Ibánez: Zumba adult@s
  • Dimecres 27 d’abril, a les 9.00 h, a la Pista de Frontó: Zumba baix impacte
  • Dimecres 27 d’abril, a les 18.45 h, a l’Escola Ernest Lluch: Zumba adult@s
  • Dijous 28 d’abril, a les 10.00 h, Pista de Frontó: Zumba adult@s
  • Dijous 28 d’abril, a les 18.30 h, a l’Hotel d’Entitats: Dansa del Ventre

Inscripcions a viveybaila@outlook.es

PAS A PAS

• Dissabte 30 d’abril, de 18.00 h a 20.00 h, al gimnàs de l’Escola Francesc Platón i Sartí: Salsa

Inscripcions a pasapas2014@gmail.com

SALSABRERA

• Divendres 29 d’abril, de 17.00 h a 18.30 h, a l’Hotel d’Entitats: Salsa i bachata

Inscripcions a m.salsalokuras@hotmail.com

JUVENTUDES ROCIERAS D'ABRERA

• Dilluns 25 d’abril, a les 17.15 h, al local de Juventudes Rocieras: Hip Hop infantil
  • Dimarts 25 d’abril, de 17.30 h a 19.30 h, al local de Juventudes Rocieras: Flamenc infantil
  • Dimarts 25 d’abril, de 19.30 h a 21.00 h, al local de Juventudes Rocieras: Flamenc adult
  • Dimecres 27 d’abril, de 17.00 h a 19.00 h, al local de Juventudes Rocieras: Flamenc infantil

Inscripcions a juventudesrocierasabrera@hotmail.com

Des de l'Ajuntament Abrera, agraïm la participació i iniciativa de les entitats del nostre municipi que continuen oferint i apostant per les activitats que fomenten la cultura i hàbits saludables! Assistiu a les masterclass gratuïtes de la Setmana Internacional de la Dansa 2022!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ