DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:57 h
  • Cantada de Caramelles a Abrera 2022

• Cantada de Caramelles a Abrera 2022

La cantada de Caramelles d’Abrera omple de nou els carrers de música el Diumenge de Pasqua. Gràcies a tothom!

19/4/2022

A Abrera hem recuperat una de les tradicions més alegres de la celebració de la Pasqua, la cantada de Caramelles! Unes 40 persones, petits i grans, han omplert els carrers de música aquest diumenge 17 d'abril al matí amb la cantada de Caramelles d’Abrera, que amb un trenet engalanat per l'ocasió ha recorregut i fet parada musical al Rebato, Cal Duch, la Casa de Cultura, l'Església de Sant Pere, el carrer de la Font i, finalment, la plaça de la Constitució, davant l'Ajuntament. Moltes gràcies a totes i tots!

Un any més, l'Associació Cultural i Folklòrica d’Abrera ha organitzat l'activitat cultural amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera. El nostre alcalde, Jesús Naharro, va rebre els caramellaires davant el consistori i els va felicitar per la cantada, que va finalitzar amb un petit refrigeri per recuperar forces.

Cantada de Caramelles a Abrera 2022

Alegria poder sortir i poder-nos retrobar

La Maria Miró, de les Caramelles d'Abrera, ha explicat que tenien moltes ganes de tornar a cantar pels carrers del nostre municipi perquè “després d’aquests dos anys tancats a casa i tot això que ha portat la pandèmia, ara també fa alegria poder sortir i poder-nos retrobar. Quan assagem, hi ha gent que fa dos anys que no ens hem vist, llavors fa il·lusió poder tornar-te a veure i poder portar aquesta alegria als carrers del poble. Estem molt contents, hem fet un grup d’unes 40 persones, un grup prou nombrós i amb moltes ganes de fer-ho!

Guitarres, flautes i un acordió han acompanyat les veus dels i les caramellaires, que un any més han ofert al poble un alegre repertori de cançons que celebren la Pasqua Florida i l'arribada de la primavera, una tradició que es remunta al segle XVI.

Cantada de Caramelles a Abrera 2022

Guitarres, flautes i un acordió han acompanyat les veus dels i les caramellaires amb un alegre repertori de cançons que celebren la Pasqua Florida i l'arribada de la primavera. Moltes gràcies, Associació Cultural i Folklòrica d'Abrera!

Podeu escoltar l'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera del 11.04.22 amb Maria Miró, a la part inferior d'aquesta pàgina o fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ