Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DILLUNS, 04/07/2022 | 07:54 h
  • Manteniment del Servei Municipal d'Aigües

Obrim un procés de selecció per cobrir una plaça d’Oficial de primera de brigada destinada al servei d’aigües i la constitució d'una borsa de treball

El termini s'obrirà dimecres 13 d'abril i finalitzarà el dimarts 3 de maig (ambdós dies inclosos)

12/4/2022

Estàs desocupat/da? Cerques feina al nostre municipi? Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim un nou procés de selecció per a la cobertura d'una plaça d'Oficial de primera de brigada destinada al servei d’aigües i la constitució d'una borsa de treball.

El termini de presentació de candidatures s'obre aquest dimecres 13 d'abril i finalitzarà el dimarts 3 de maig (ambdós dies inclosos). A continuació us detallem les característiques del procés.


Funcions bàsiques a desenvolupar:

  • Control de les captacions, control de les estacions de bombeig, control dels dipòsits de distribució i capçalera
  • Control químic de l'aigua amb aparells d'autoanàlisi realitzant un control documental del procés
  • Relació amb laboratoris externs que realitzen la presa de mostres
  • Revisió del resultat de les mostres i informar el cap superior de no conformitats
  • Guàrdies pròpies del servei d’aigua i les actuacions que aquestes requereixin
  • Extensions de xarxa, amb la instal·lació de noves canonades, valvuleria, i comptadors d’aigua
  • Resolució amb celeritat de fuites que es produeixen a la xarxa
  • Lectura de comptadors
  • Interpretació i maneig dels sistemes de telecontrol, telelectura i de qualsevol aplicació informàtica de gestió de la xarxa d’aigües
  • Planificar i organitzar la execució de les obres de construcció i el muntatge de xarxes i instal·lacions d’aigua a partir del projecte
  • Supervisar l’execució d’obres de construcció i muntatge de xarxes i instal·lacions d’aigua
  • Realitzar tasques para la posada en marxa del servei de xarxes i instal·lacions d’aigua
  • Organitzar el muntatge d’equips mecànics i elèctrics en xarxes i instal·lacions d’aigua
  • Interpretació de plànols de les instal·lacions dels diferents projectes
  • Relació amb els diferents industrials. Gestió de la compra del material propi del servei i control del material d’estoc en magatzem
  • Realització d’informes propis del servei
  • De manera general s'hauran de realitzar tasques de control de paràmetres, manteniment, vigilància i resoldre incidències i fuites en la xarxa d'aigua potable tant en alta com en baixa
  • Donar suport a la Brigada Municipal quan sigui necessari
  • Custodiar i vigilar béns, serveis, instal·lacions i dependències municipals
  • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària i eines relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals
  • I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin puguin ser encomanades.

 

Titulació mínima requerida

  • Requisit imprescindible: Estar en possessió del carnet de conducció de vehicles (B).
  • Títols oficials de Cicle formatiu de grau superior (CFGS):
    • Branca d’energia i aigua. Gestió de l’aigua
    • Branca de manteniment d’instal·lacions. Tèrmiques i de fluids
    • Branca d’instal·lació i manteniment: manteniment d’instal·lacions tècniques o de fluids, instal·lació i manteniment mecatrònica industrial o sistemes electrotècnics automatitzats perfil professional d’instal·lacions i comunicacions del vaixell
  • Els aspirants estrangers han d’estar en possessió i acreditar títol reconegut a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.

 

El termini de presentació de candidatures romandrà obert des del dimecres 13 d'abril i fins el dimarts 3 de maig (ambdós dies inclosos)

 

 

Presentació d'instàncies

Les persones interessades en aquest procés selectiu podran presentar les seves sol·licituds:

  • De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí.
  • Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1).
  • Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció presencial per cita prèvia a l'OAC serà els matins de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.

 

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

 

 

 

 Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

  • Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ


INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies