DIVENDRES, 19/04/2024 | 05:07 h
  • Cartell XXXII Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera

Inscripcions obertes per participar al Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera

El Campionat s'iniciarà el dimecres 20 d'abril

22/3/2022

Fins al dijous 14 d'abril inclòs, es mantindrà oberta la inscripció per la 32a edició del Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera.

Abrera, amb l'esport! Des del Departament d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera organitzem el XXXII Campionat de Frontó per Parelles, que s'iniciarà el dimecres 20 d'abril, a les pistes municipals. Així, des d'avui dimarts 22 de març i fins al dijous 14 d’abril (ambdós inclosos), es podran formalitzar les inscripcions.

Les inscripcions al XXXII Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera, es poden realitzar del dimarts 22 de març al dijous 14 d’abril (ambdós inclosos)

A continuació us detallem tota la informació sobre el XXXII Campionat de Frontó per Parelles. Preneu nota i participeu-hi!

• Quota: 38,54 € / parella
  • Informació i inscripcions: al Centre Aquàtic Municipal (pg. de l’Estació, 24) o trucant al T. 937 705 100
  • Període d’inscripció: del 22 de març al 14 d’abril
  • Inici del Campionat: dimecres, 20 d’abril
  • Premis:

- 1a parella classificada: trofeu i 300 €

- 2a parella classificada: trofeu i 200 €

- 3a parella classificada: trofeu i 100 €

- 4a parella classificada: trofeu i 50 €

Cartell XXXII Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera.jpeg

31è Campionat de Frontó per Parelles

Inscripcions i més informació, al CAM!

Per a més informació i formalitzar les inscripcions per al XXXII Campionat de Frontó per Parelles, us podeu adreçar al Centre Aquàtic Municipal (CAM) (passeig Estació, 24, Bis) en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores) o enviant correu electrònic a cam@abrera.cat.

Per a qualsevol dubte o consulta també podeu contactar per telèfon trucant al T. 93.770.51.00 en horari d’atenció al públic (de dilluns a divendres de 07.00 a 22.00 hores, dissabtes de 09.00 a 20.00 hores i diumenges de 10.00 a 14.00 hores).