DIVENDRES, 19/04/2024 | 00:24 h

Tornem a obrir les portes, sense cita prèvia, del Club de la Feina, l’espai de suport a la recerca d'ocupació de l’Ajuntament d’Abrera!

17/3/2022

Des del dilluns 21 de març, tornem a obrir les portes de “El Club de la Feina” a tots els ciutadans i ciutadanes del nostre municipi que estiguin inscrits/es al nostre Servei Local d’Ocupació. Aquest servei es tornarà a oferir presencialment i sense necessitat de demanar cita prèvia. Això sí, si no esteu inscrits/es al Servei Local d’Ocupació, caldrà que truqueu al 93 770 01 02 per demanar una primera visita.

El departament de Promoció Econòmica es va veure obligat a adaptar el servei de “El Club de la feina” a la realitat de la pandèmia viscuda arrel de la Covid-19, tot i mantenir-lo en funcionament en tot moment, s’havia de demanar cita prèvia. Ara, a partir del proper dilluns 21 de març, es tornaran a obrir les portes de “El Club de la Feina” a tots els ciutadans i ciutadanes del nostre municipi que estiguin inscrits/es al nostre Servei Local d’Ocupació, de manera presencial i sense necessitat de demanar cita prèvia. Malgrat això, si no consteu com a inscrits/es al Servei d’Ocupació, caldrà que truqueu prèviament al 93 770 01 02 per demanar una primera visita.

El Club de la Feina es tracta d’un servei de suport i acompanyament expert que ofereix a tothom qui ho necessiti, orientació laboral i eines per millorar la seva recerca de feina i ocupabilitat.

El Club de la Feina és un servei de suport i acompanyament expert que ofereix orientació laboral i eines per millorar la recerca de feina i ocupabilitat

L’usuari/ària tindrà accés a un ordinador i connexió a Internet i en qualsevol moment podrà comptar amb el suport de la tècnica d’inserció per resoldre dubtes o ajudar-los durant el procés de recerca de feina.

A qui s'adreça "El Club de la Feina"?

Horaris

Dilluns i dimecres de 9 h a 14 h i dimecres, també a la tarda, de 16.30 h a 19 h.

SENSE CITA PRÈVIA

A on?

Departament de Promoció Econòmica

Mercat Municipal d'Abrera, primera planta.

Rambla del Torrentet, 16 (Abrera)

Telèfon: 93 770 01 02
Email: promocioeconomica@abrera.cat

Facebook: Promoció Econòmica Ajuntament d’Abrera

No deixis perdre aquesta oportunitat i entoma el camí cap al teu futur laboral, amb el suport de professionals del servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ