DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:23 h
  • Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

Ets emprenedor/a? Vols una parada, un bar o un magatzem al Mercat Municipal d'Abrera? Fins al dijous 31 de març inclòs pots fer la teva sol·licitud!

18/3/2022

Si estàs pensant a obrir una parada al Mercat Municipal d’Abrera ara és la teva! Des de l’Ajuntament obrim el termini de presentació d'ofertes per la licitació de parades, magatzems i un local de bar que hi ha disponibles al nostre mercat.

Des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera hem obert el període de presentació d'ofertes per a optar a la licitació per a la concessió demanial de parades, magatzems i un local de bar al Mercat Municipal d’Abrera (Rambla del Torrentet, 16) per un termini de 15 anys, prorrogables a 10 anys més.

El termini de presentació d'ofertes finalitza el dijous 31 de març inclòs i el tràmit s'ha de fer de forma telemàtica en el següent enllaç:

• Concessió de parades i magatzems del Mercat Municipal d'Abrera. Feu clic aquí per accedir al tràmit
        Accediu mitjançant Google Chrome  (navegador recomanat) i feu clic al banner eLicita.

Com a criteris d’adjudicació es valoraran, entre d'altres:

• L'oferta de producte alimentari, especialment fresc
  • L’oferta econòmica
  • El projecte comercial
  • La viabilitat econòmica
  • La innovació
  • L'organigrama i la creació de llocs de treball

Més informació, al Departament de Promoció Econòmica

Per a més informació, contacteu amb el Departament de Promoció Econòmica en el nostre horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:

• Presencialment, a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20)
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • Per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

Impulsem el nostre comerç local!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!