DISSABTE, 20/04/2024 | 08:51 h

• Calendari partits CE Futsal Abrera diumenge 6 de març 02
  • Calendari partits CE Futsal Abrera diumenge 6 de març 03
  • Calendari partits AE Abrera dissabte 5 i diumenge 6 de març de 2022 - A fora
  • Abrera Gimnàstic Club (2)
  • CE Futsal Abrera - No a la guerra d'Ucraïna
  • Frontenis
  • Futbol Sala
  • banner pilota futbol

Abrera amb l'esport! Consulteu les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 5 i el diumenge 6 de març de les entitats abrerenques

4/3/2022

A continuació podeu consultar es esdeveniments esportius i el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives. Aquest cap de setmana del dissabte 5 i el diumenge 6 de març disputaran els seus partits i competicions l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Esportiu Futsal Abrera, el Club Frontenis Abrera, el Club Bàsquet Abrera i l'Associació d'Escacs d'Abrera.

A Abrera aquest cap de setmana es juguen diversos partits al Camp Municipal de Futbol (c. Pallejà s/n), al Pavelló d'Esports Municipal (ps. de l'Església, 22), a les Pistes Municipals de Frontó (Pg. de l'Església 24) i a l'Hotel d'Entitats (Pl. de les Escoles, 1). A continuació podeu consultar quins són els calendaris de les competicions facilitats per les entitats esportives abrerenques. Preneu nota i donem suport als nostres equips i els i les nostres esportistes!

Agrupació Esportiva Abrera

PARTITS A CASA

Calendari partits AE Abrera dissabte 5 i diumenge 6 de març de 2022 - A casa.jpg

PARTITS FORA

Calendari partits AE Abrera dissabte 5 i diumenge 6 de març de 2022 - A fora.jpg

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions de l'Agrupació Espotiva Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Club Esportiu Futsal Abrera

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions del Club Esportiu Futsal Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Abrera Gimnàstic Club

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions de l'Abrera Gimnàstic Club al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Abrera Gimnàstic Club (4).jpeg

Club Frontennis Abrera

El Club Frontennis Abrera ha informat que, aquesta temporada, l'Abrera A jugarà al Grup A de la Divisió d'Honor i l'Abrera B i l'Abrera C han quedat posicionats al Grup A de Segona Divisió.

Club Frontenis Abrera a les finals del campionat de Catalunya de frontenis per parelles en la modalitat de pilota lenta celebrades dissabte 15 i diumenge 16 de gener de 2022.jpeg

Associació d'Escacs d'Abrera

L'Associació d'Escacs d'Abrera ha comunicat que, en aquests moments, està competint al Grup II de Segona Provincial de la delegació de Barcelona de la Lliga Catalana de la Federació Catalana d'Escacs. Aquest cap de setmana disputen la Ronda 7 de la competició el diumenge 6 de març amb el següent enfrontament:

• Associació Escacs Abrera - Peón Doblado CB

Pel que fa al resultat de la cinquena ronda, l'entitat abrerenca va empatar 2-2 contra el Martorell B. Podeu consultar tots els resultats i la classificació fent clic aquí

El Club Escacs Abrera ha organitzat, un any més, el Torneig Infantil i Juvenil d'Escacs de Nadal

Club Bàsquet Abrera

PARTITS LOCAL

PARTITS VISITANT

Podeu consultar tota l'actualtiat del Club Basquet Abrera al seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

5è Torneig Vila d'Abrera

Abrera, amb l'esport!  Donem suport a les nostres entitats esportives!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó