DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:47 h
  • Abrera diu NO a la guerra!
  • Abrera diu NO a la guerra! Condemnem la invasió militar d'Ucraïna i mostrem la nostra solidaritat amb el poble ucraïnès i les seves institucions. Bandera d'Ucraïna

• Abrera diu NO a la guerra!

Convoquem la ciutadania d'Abrera a una concentració en defensa de la pau i en suport al poble ucraïnès

Serà demà dimarts, 1 de març, a les 19 h davant l'Ajuntament (pl. de la Constitució, 1)

28/2/2022

Abrera diu NO a la guerra! Des de l'Ajuntament d'Abrera convoquem les veïnes i veïns d'Abrera a participar en la concentració que durem a terme demà dimarts, 1 de març, davant l'Ajuntament (pl. de la Constitució, 1) a les 19 h. El municipi d'Abrera fem arribar tota la nostra solidaritat amb la població d'Ucraïna i condemnem la invasió militar per part de la Federació Russa. A Abrera estem compromesos amb la cultura de la pau i diem fermament "NO" a la guerra.

Lamentem la violació del dret internacional i demanem una solució diplomàtica al conflicte per evitar el patiment de la població d'Ucraïna. L'atac militar rus contra Ucraïna posa en perill la seguretat i l'estabilitat del continent europeu i del món sencer. La Unió Europea (UE) i la Comunitat Internacional estan treballant en una resposta contundent per posar fi al conflicte bèl·lic i poder assegurar la integritat territorial d’Ucraïna, així com el respecte de les seves institucions democràtiques i el benestar de la seva població.

Els abrerencs i abrerenques rebutgem la violència en totes les seves formes i defensem la preservació dels drets fonamentals de les persones. Apostem per la pau i la llibertat, sempre des del respecte i la tolerància.

• Llegiu el comunicat de l'Ajuntament d'Abrera en català (veure pdf) i castellà (veure pdf).

Els abrerencs i abrerenques rebutgem la violència en totes les seves formes i defensem la preservació dels drets fonamentals de les persones. Apostem per la pau i la llibertat, sempre des del respecte i a la tolerància.

Abrera diu NO a la guerra!

Aquest dimarts 1 de març a les 19 h ens concentrarem davant de l'Ajuntament d'Abrera (pl. de la Constitució, 1) A Abrera diem NO a la guerra!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ