DIMARTS, 19/03/2024 | 14:59 h
  • Atenció famílies! Properament comença el període de preinscripció a les escoles d'Abrera
  • Atenció famílies! Properament comença el període de preinscripció a les escoles i institut d'Abrera

+ 4

Enguany les jornades de portes obertes mantenen el format de trobades virtuals

18/2/2022

Famílies! Voleu matricular els vostres fills o filles en un centre educatiu del nostre municipi? El mes de març, les escoles i l'institut del nostre municipi iniciaran el període de preinscripció pel curs 2022-2023. Les famílies amb un fill/a nascut l'any 2019, que al setembre començarà l'etapa escolar a P3; o amb un fill/a que està cursant sisè de primària i passarà a l'ESO; o amb un fill/a que ha de canviar de centre escolar, han de realitzar aquest tràmit. És imprescindible fer-lo! Primer, podreu conèixer l'oferta educativa amb les trobades virtuals de cada centre. Des de l'Ajuntament d'Abrera us informem de totes les dates. Preneu nota!

Jornades de portes obertes virtuals

Enguany, les escoles del nostre municipi i l'institut Voltrera continuaran fent les jornades de portes obertes de forma virtual. Tot i que tenen moltes ganes de tornar al format presencial, aquest any continuen amb el format virtual com a mesura de prevenció de la Covid-19 ateses les circumstàncies actuals derivades de la pandèmia. Les jornades tindran un aforament limitat per tal de donar una atenció més personalitzada i resoldre els possibles dubtes. La finalitat de les trobades virtuals amb les famílies és que els pares i mares puguin conèixer l’oferta educativa dels centres, el seu projecte educatiu i el seu equip. Per tal que tothom s’endinsi més en els centres, aquests donen informació pels seus canals habituals (web, xarxes socials…). Les famílies també poden conèixer el centres mitjançant els vídeos que ja es van preparar l’any passat conjuntament amb les escoles i l’institut. Properament, també hi haurà entrevistes amb els diferents equips directius, AMPA i alumnat, que s'emetran a l'emissora de ràdio municipal, Ràdio Abrera. Us anirem informant!

Dates de les trobades virtuals (portes obertes virtuals)

• Escola Francesc Platón i Sartí (+informació feu clic aquí)
    • dimecres 23 febrer a les 11 h
    • dimarts 1 març a les 15 h

Inscripció a les portes obertes virtuals:

Enviant un correu-e (ceip-platon@xtec.cat) o trucant (93 770 03 81) al centre.

Veieu el vídeo de l'Escola Francesc Platón i Sartí (feu clic aquí)

• Escola Ernest Lluch (+informació feu clic aquí)
    • dimecres 23 febrer a les 15.10 h
    • dijous 24 febrer a les 11 h

Inscripció a les portes obertes virtuals:

Enviant un correu-e (a8059822@xtec.cat), trucant (93 770 12 13) o omplint un formulari disponible al web del centre.

Veieu el vídeo de l'Escola Ernest Lluch (feu clic aquí)

• Escola Josefina Ibáñez (+informació feu clic aquí)
    • dimarts 1 març a les 11 h
    • dijous 3 març a les 15.10 h

Inscripció a les portes obertes virtuals:

Enviant un correu-e (a8067132@xtec.cat), trucant (93 519 40 04) o omplint un formulari disponible al web del centre.

Veieu el vídeo de la Josefina Ibáñez (feu clic aquí).

• Institut Voltrera (+informació feu clic aquí)
    • dimarts 8 març a les 15.20 h

Inscripció a les portes obertes virtuals:

Omplint un formulari disponible al web del centre.

Veieu el vídeo de l'Institut Voltrera (feu clic aquí)

Sol·licituds de plaça

La sol·licitud és electrònica i s’haurà de presentar mitjançant el formulari disponible al web del Departament d’Educació de la Generalitat: www.gencat.cat/preinscripcio

La previsió de calendari per presentar la sol·licitud de plaça per al curs escolar 2022-2023 (període de preinscripció) és la següent:

• Escoles (Educació infantil 2n cicle i educació primària, de P3 a 6è) del dilluns 7 de març al dilluns 21 de març.
  • A l’institut (Educació Secundària Obligatòria, ESO) del dimecres 9 de març al dilluns 21 de març.

Per a
més informació del procés de preinscripció i matrícula les famílies podeu contactar amb:

▪           Escola Francesc Platón i Sartí

ceip-platon@xtec.cat

▪           Escola Ernest Lluch

a8059822@xtec.cat

▪           Escola Josefina Ibáñez

a8067132@xtec.cat

▪          Institut Voltrera

iesvoltrera@xtec.cat

• Servei d’Educació de l’Ajuntament
    C. dels Rosers, 1
    T. 93 770 47 32
    educacio@abrera.cat

Tota la informació s’anirà publicant al Servei d’Educació d'aquesta pàgina web municipal (àrees de proximitat, calendari del procés de preinscripció i matrícula, criteris de prioritat, documentació a presentar...), que podeu consultar fent clic aquí.

• Departament d’Educació de la Generalitat

www.gencat.cat/preinscripcio