DISSABTE, 27/07/2024 | 07:27 h

ACTUALITZACIÓ. Divendres 28 de gener. S'aixequen bona part de les mesures restrictives per fer front la Covid-19

S'eliminen les limitacions d'aforament i l'ús del certificat Covid digital. L'oci nocturn continua tancat

28/1/2022

Des de les 00 h d'aquest divendres 28 de gener s'aixequen bona part de les restriccions per a la prevenció i contenció de la Covid-19 a Catalunya. Així, s'elimina la restricció que limitava les reunions a 10 persones i es normalitzen els aforaments als sectors de la restauració, de la cultura i els gimnasos. També s'elimina el certificat Covid digital en tots els casos on era necessari: bars, restaurants, gimnasos i residències de gent gran. Es manté el tancament de l'oci nocturn.

Des de l'Ajuntament d'Abrera recordem la importància de les mesures d'autoprotecció per evitar la transmissió de la Covid-19: ús de la mascareta, rentat de mans amb aigua i sabó o gel hidroalcohòlic, distància de seguretat i ventilació d'espais. La salut és cosa de tothom!

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGC) ha publicat la RESOLUCIÓ SLT/99/2022, per la qual s'estableixen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

Podeu llegir la RESOLUCIÓ SLT/99/2022 fent clic aquí

Mesures vigents des del divendres 28 de gener fins al dijous 3 de febrer inclòs

Activitats socials

Missatge d'agraïment
El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha agraït a les veïnes i veïns d'Abrera l'esforç realitzat els darrers mesos: “Voldria agrair a tots i totes la ciutadania abrerenca, a tota la població, a tots els professionals, a tots els joves, a tota la gent gran la seva resistència, la seva capacitat d’adaptació i, sobretot, el gran esforç per tal de superar aquesta crisi sanitària tan extensa. Ara més que mai hem de continuar unint esforços. Hem de continuar mantenint els tres eixos principals; mascareta, higiene de les mans i distància social, per tal de minimitzar les xifres que tenim en el nostre municipi. Hem de continuar fent esforços perquè Abrera s’ho mereix, sobretot les persones; totes els/les veïns/nes que estem treballant per a aconseguir-ho i ho aconseguirem”.

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem extremar les mesures d'autoprotecció per la prevenció i contenció de la Covid-19.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó