Obrim el procés de selecció d'una plaça d'Enginyer/a Tècnic/a i Borsa de Treball
El termini s'ha obert avui dimarts 4 de gener i finalitzarà el dijous 13 de gener (ambdós dies inclosos)
4/1/2022
Atenció! Comences l'any buscant feina al nostre municipi? Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim un nou procés de selecció d'una plaça d'Enginyer/a Tècnic/a pel sistema de concurs oposició lliure, de manera interina, i constitució d'una borsa de treball.
Funcions bàsiques a desenvolupar:
- Redactar informes, projectes o altres estudis de caràcter tècnic relatius als expedients i matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
- Dur a terme el control dels serveis externs vinculats al seu àmbit de coneixement.
- Dur a terme la gestió de les sol·licituds i el control de les subvencions destinades a la seva àrea d'adscripció.
- Elaborar les memòries tècniques anuals vinculades a la seva unitat organitzativa.
- Participar en els instruments de coordinació interna de la seva unitat organitzativa, i proposar millores en la prestació del servei.
- Coordinar-se amb altres tècnics de l'àmbit o de la resta de l'Ajuntament, quan sigui necessari, per al desenvolupament d'actuacions, i la seva publicació i difusió.
- Validar les factures vinculades al seu àmbit.
- Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
- Dotar de contingut a l’espai web de la Corporació on es promouen i publiciten activitats relacionades amb el seu àmbit.
- Supervisar les tasques del personal que li dona suport.
- Informar els expedients d’activitats que es desenvolupen al municipi tramitats per l'àmbit.
- Practicar inspeccions i controls diversos relacionats amb les activitats que es desenvolupen al municipi.
- Dissenyar i gestionar els projectes d'instal·lacions d'equipaments municipals.
- Dissenyar, gestionar i dirigir projectes d'enginyeria civil vinculats al seu àmbit.
- Participar en reunions i d'altres comissions o òrgans amb competències en matèria d’activitats.
- Revisar i fer el seguiment dels expedients tramitats per l'àrea, relatius a les activitats que es desenvolupen al municipi.
- Elaborar, gestionar i controlat els contractes vinculats al seu àmbit d’adscripció (manteniment d'enllumenat públic, de semàfors, de clavegueram, d'instal·lacions tèrmiques, instal·lacions elèctriques, aparells elevadors, etc.).
- Gestionar el programa de manteniment d'edificis.
- Controlar les companyies de subministrament elèctric i de gas.
- Vetllar per la protecció de dades de caràcter personal i actuar d’acord a criteris d’ètica i transparència.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals..
Titulació mínima requerida
Cal estar en possessió d’alguna de les titulacions següents:
- Títol d’Enginyeria industrial, superior o tècnica, o equivalent, o estar en condicions d’obtenirlo en el termini de presentació d’instàncies.
- Els aspirants estrangers han d’estar en possessió i acreditar títol reconegut a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.
- Nivell suficiència de català (C1) (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent
El termini de presentació de candidatures romandrà obert des del dimarts 4 de gener fins al dijous 13 de gener (ambdós dies inclosos)
Presentació d'instàncies
Les persones interessades en aquest procés selectiu podran presentar les seves sol·licituds:
- De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí. - Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1).
- Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció presencial per cita prèvia a l'OAC serà els matins de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.
Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.