DILLUNS, 13/05/2024 | 18:50 h
  • Cap d'Any 2021
  • CAP D'ANY ONLINE
  • CAMPANADES CAP D'ANY ONLINE

A Abrera gaudirem de les Festes de Cap d'Any en format virtual a les xarxes socials, l'espai web i Ràdio Abrera!

30/12/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera treballem per poder oferir una versió virtual de les campanyades de Cap d’Any i una festa de DJ's per acomiadar l’any 2021 i donar la benvinguda al 2022. Divendres 31 de desembre, a partir de les 23.45 hores, podrem viure en directe les Campanades de 2021 i a partir de les 00.15 hores gaudirem amb la Festa de Dj's a través dels comptes d'Instagram @activat_abrera i @bigfridayx, al web municipal i a la nostra emissora municipal Ràdio Abrera!

Aquest divendres 31 de desembre, a partir de les 23.45 hores, podrem viure en directe les Campanades de 2021, presentades per #BigFriday, als comptes d'Instagram @activat_abrera i @bigfridayx, i a la nostra emissora municipal Ràdio Abrera, al 107.9 de la FM. També les podreu seguir per Internet a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils. .

CAMPANADES CAP D'ANY ONLINE

I a partir de les 00.15 h del dissabte 1 de gener, donarem la benvinguda al 2022 amb una Festa de Dj's online, a càrrec de DJ Emilio, Dj Jordi Bosquet, La Hija del Dj i BigFriday, que podrem gaudir en aquest web municipal abrera.cat, a vimeo/AjuntamentAbrera i a Ràdio Abrera.

CAP D'ANY ONLINE

Cancel·lació de les festes presencials

A causa de la situació d'increment de contagis provocats per la Covid-19, hem cancel·lat les Festes presencials de Cap d'any d'Abrera, per tal d'evitar riscos en concentracions festives prolongades i multitudinàires en espais tancats. Aquesta mesura afecta tant la Festa de Cap d'any dels 80's i 90's programada al Gimnàs Municipal, com a la Festa de Cap d'any Jove al Pavelló Municipal d'Esports.

• Consulteu tota la informació sobre les activitats nadalenques al nostre municipi fent clic aquí.

La Salut és cosa de tothom!

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem una crida a la ciutadania per seguir amb responsabilitat i civisme les mesures higiènic-sanitàries per la prevenció i contenció de la Covid-19. Recordem que les mascaretes, sempre que s’utilitzin correctament, juntament amb la distància de seguretat respecte d’altres persones, la higiene de mans freqüent i la ventilació d'espais són mesures de protecció eficaces per contenir la Covid-19 i evitar rebrots. També és imprescindible seguir les directrius de les autoritats sanitàries. La salut és cosa de tothom!

Missatge d'agraïment

El nostre alcalde, Jesús Naharro, agraeix a les veïnes i veïns d'Abrera l'esforç realitzat els darrers mesos: “Voldria agrair a tots i totes la ciutadania abrerenca, a tota la població, a la comunitat educativa, a tots els professionals, a totes les nenes, nens i joves, a tota la gent gran per la seva resistència, la seva capacitat d’adaptació i, sobretot, el gran esforç per tal de superar aquesta crisis sanitària tan extensa. Ara més que mai hem de continuar unint esforços. Hem de continuar mantenint els tres eixos principals; mascareta, higiene de les mans i distància social, sobretot a les entrades i sortides dels centres escolars, per tal de minimitzar les xifres que tenim en el nostre municipi. Hem de continuar fent esforços perquè Abrera s’ho mereix, sobretot les persones; totes els/les veïns/nes que estem treballant per a aconseguir-ho i ho aconseguirem”.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ