DISSABTE, 20/04/2024 | 13:32 h
  • Abrera és solidària! Lliurem lots de Nadal amb la col·laboració de Creu Roja i Càritas Abrera

+ 5

20/12/2021

Un any més, des de l'Ajuntament hem entregat lots de Nadal a les famílies del nostre municipi que reben ajuda d’aliments amb la col•laboració de Creu Roja i Càritas Abrera. El lliurament s'ha realitzat en diferents dates, de forma esgraonada, per evitar la concentració dels usuaris i usuàries del servei a la nau de la Brigada Municipal, al carrer Sant Jaume, a la Parròquia de Sant Pere del nostre municipi.

Els lots inclouen aliments bàsics i productes típics de Nadal. També dolços per als nens i nenes. L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, i la treballadora social, Pilar Sáenz, han efectuat els lliuraments dels lots a un centenar de famílies del nostre municipi i els hi han desitjat Bones Festes.

La regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, ha destacat que "Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem un any més aquesta entrega de productes conjuntament amb la Creu Roja del Baix Llobregat Nord i Càritas d’Abrera. Estem molt agraïts amb el voluntariat tant de la Creu Roja com de Càritas que ens fan tot el suport a través de conveni per ajudar en la repartida de productes de primera necessitat per a aquelles persones i famílies en situació de vulnerabilitat, no només durant el Nadal, sinó durant tot l’any. Una societat socialment justa es mesura també amb les accions que es fan desinteressadament i que reverteixen positivament en el conjunt de la societat i aquest n’és un cas. També agraïm la confiança que ens fan totes les famílies d’Abrera per acompanyar-les durant els seus processos. Des del servei d’Acció Social de l’Ajuntament d’Abrera seguim treballant en aquesta i d’altres col·laboracions que suposin una millora per la nostra ciutadania”.

Des de l'Ajuntament d'Abrera donem les gràcies a les entitats, i a les voluntàries i voluntaris per la gran tasca solidària que realitzen dia a dia, especialment en aquest any, en el qual ha estat necessari incrementar l'ajuda social per les conseqüències de la crisi sanitària. Molt Bones Festes a totes i tots!