DIJOUS, 28/03/2024 | 10:23 h
  • Èxit de participació en les Audicions d’instrument de l'Escola de Música d'Abrera!

+ 14

29/11/2021

El dilluns 22 de novembre coincidint amb la festivitat de Santa Cecília, patrona de la música i dels músics, va tenir lloc l’inici de les audicions d'instruments de l’Escola Municipal de Música d’Abrera. Un centenar d’alumnes de entre 7 i 70 anys  han participat a les 7 Audicions realitzades a l’Auditori del Centre Polivalent entre el dilluns 22 i el dijous 25 de novembre.

Des de l'Escola de Música i l’Ajuntament d’Abrera continuem treballant per oferir activitats segures, seguint els protocols sanitaris amb totes les mesures higiènic-sanitàries pertinents i amb il·lusió de poder tornar a compartir en directe amb les famílies les actuacions dels alumnes.

Durant aquests dies d’audicions els i les alumnes, infants, joves i adults han actuat a l’escenari mostrant el treball fet a classe d’instrument durant el trimestre. Hem pogut gaudir dels diversos instruments que impartim a l’escola de música: acordió, flauta travessera, saxo, trompeta, veu, piano, guitarra, guitarra elèctrica, baix elèctric, bateria, violí, viola i violoncel.
També cal destacar que alguns alumnes de musicoteràpia han participat en aquestes audicions seguint el treball per la inclusió que fem des de l’escola de música d'Abrera.

La regidora d'Educació, Giulia Mirto, ha agraït a les famílies "la bona acollida que han tingut les audicions de l’Escola de Música que s’han dut a terme durant tota aquesta setmana seguint totes les mesures de seguretat. Unes audicions que no només ens ensenyen el que dia a dia es treballa a l’Escola, sinó que també ofereixen als i les músiques la possibilitat de connectar amb el públic i viure l’experiència de fer música en directe i en viu. Agraïm també la implicació del professorat i personal de l’Escola Municipal de Música del nostre municipi que doten de projecte de qualitat la oferta educativa del centre. Bona Santa Cecília a tothom!”.

• Podreu veure el vídeos de les audicions al canal de Youtube de la nostra Escola Municipal de Música fent clic aquí.
  • Segueix-nos i llegeix-nos al Blog de la nostra Escola Municipal de Música fent cllic aquí.

Des de l'Escola de Música i l'Ajuntament d'Abrera volem agraïr a les famílies i alumnes per la bona acollida i la implicació en aquesta edició de les Audicions d’Instrument

La propera cita serà del dijous 16 al dimecres 22 de desembre amb les Audicions de Corals i Conjunts instrumentals. No hi falteu!