DIMARTS, 19/03/2024 | 05:06 h
  • Audiència Pública de Pressupostos 2022

Duem a terme l'Audiència Pública dels Pressupostos 2022 i recollim les propostes de la ciutadania per a l'elaboració dels comptes municipals de l'any vinent

11/11/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem fet un any més l’Audiència Pública de Pressupostos per donar a conèixer a les veïnes i veïns del nostre municipi la proposta del pressupost municipal per l'any vinent i recollir les propostes de la ciutadania. L'audiència s'ha dut a terme de forma virtual aquest dimecres 10 de novembre a la tarda, com a mesura de prevenció de la Covid-19.

Des de l'Ajuntament d'Abrera seguim comptant amb la col·laboració dels abrerencs i abrerenques en l'elaboració dels comptes municipals del proper any. Enguany hem continuat amb el format virtual que vam iniciar l'any passat per a la prevenció de la Covid-19.

Així, l'Audiència Pública de Pressupostos 2022 s'ha realitzat de forma virtual aquest dimecres 10 de novembre a les 19 hores, amb la participació del nostre alcalde, Jesús Naharro, i la convocatòria oberta a regidores i regidors, tècnics municipals i veïnes i veïns del nostre municipi.

En la sessió, la regidora de Serveis Econòmics i recursos financers, Maite Novell, va agrair a les persones participants la seva assistència a la videoconferència i va explicar les inversions i projectes que es duran a terme al nostre municipi l'any 2022.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que “hem explicat les línies d’inversió que volem fer però, sobretot, hem volgut recollir les propostes de la ciutadania per tal de treballar-les i poder-les contemplar, si fos el cas, en els Pressupostos 2022, ja que és un any molt important per Abrera".

Ens podeu enviar les vostres propostes a l'adreça de correu electrònic pressupostos22@abrera.cat fins demà divendres 12 de novembre, inclòs.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ