DIJOUS, 28/03/2024 | 23:32 h
  • Partits Club Esportiu Futsal Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre
  • Partits Club Bàsquet Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - Local

+ 3

• Partits Agrupació Esportiva Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - A casa
  • Partits Club Bàsquet Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - Visitant
  • Partits Agrupació Esportiva Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - A fora

Abrera amb l'esport! Consulteu les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 6 i el diumenge 7 de novembre de les entitats abrerenques

5/11/2021

A continuació podeu consultar el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives i que disputen l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Bàsquet Abrera i el Club Esportiu Futsal Abrera, aquest cap de setmana el dissabte 6 i el diumenge 7 de novembre. A Abrera aquest cap de setmana es juguen diversos partits al Camp Municipal de Futbol (c. Pallejà s/n) i al Pavelló d'Esports Municipal (ps. de l'Església, 22). A continuació podeu consultar quins són els calendaris de les competicions facilitats per les entitats esportives abrerenques.

Aquestes entitats esportives també col·laboren amb el 'cap de setmana solidari' organitzat per donar suport a la població de La Palma. Peneu nota i donem suport als equips abrerencs!

Agrupació Esportiva Abrera

PARTITS A CASA

Partits Agrupació Esportiva Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - A casa.png

PARTITS FORA

Partits Agrupació Esportiva Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - A fora.png

Club Bàsquet Abrera

PARTITS A CASA

Partits Club Bàsquet Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - Local.png

PARTITS FORA

Partits Club Bàsquet Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre - Visitant.png

Club Esportiu Futsal Abrera

Partits Club Esportiu Futsal Abrera dissabte 6 i diumenge 7 de novembre.jpeg

Dissabte 6 i diumenge 7 de novembre

Pavelló Esportiu Municipal (ps. de l'Església, 22)

• Dissabte de 9 a 20 h i i diumenge de 9 a 13.30 h, partits a càrrec del Club de Bàsquet Abrera (CB Abrera) i Abrera Club Esportiu Futsal

Camp de Futbol Municipal (c. de Pallejà s/n)

• Dissabtes de 9 a 20 h i diumenge de 9 a 13.30 h, partits a càrrec de l'Agrupació Esportiva Abrera (AE Abrera)

Cap de setmana solidari. Abrera amb La Palma!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó