DIJOUS, 18/04/2024 | 13:27 h
  • Comprar
  • Cartell festius 2022 amb obertura comercial autorizada a Abrera

Coneix els dies festius amb obertura comercial autoritzada i els dies de festa local per al 2022 a Abrera

28/10/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera us informem dels dies d’obertura comercial autoritzada pel proper any 2022 al nostre municipi. En total, els comerços abrerencs podran obrir 12 festius el proper any. Consulteu a continuació quins són!

Els primers festius amb obertura comercial autoritzada seran el proper mes de gener, concretament el diumenge 2 de gener, darrer diumenge abans de la nit de Reis, i el diumenge següent, és a dir, el 9 de gener, coincidint amb el primer diumenge de Rebaixes.

I la resta de dies seran el dilluns 6 de juny, diumenge 26 de juny, dilluns 15 d'agost, diumenge 27 de novembre i, al mes de desembre, dimarts 6, dijous 8 i els diumenges 11 i 18 de desembre.

D’altra banda recordem que els dies de festa local a Abrera per al proper any 2022 seran el dilluns 2 de maig, festivitat de la segona Pasqua, i el dimecres 29 de juny, diada de Sant Pere.

Cartell festius 2022 amb obertura comercial autorizada a Abrera

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ