DISSABTE, 27/07/2024 | 11:46 h

La màgia del Mag Fèlix enlluerna la Pista Rosa del barri de La Florida

20/10/2021

Una cinquantena de persones van assistir a l'espectacle "Potadecabra", que el mag Fèlix va presentar a la Pista Rosa (pl. de les Escoles Velles) del barri de la Florida del nostre municipi, el dissabte 9 d'octubre al matí. Petits, petites i grans van gaudir de l'esdeveniment, que es va dur a terme amb totes les mesures de seguretat per a la prevenció de la Covid-19.

L'espectacle va comptar amb nombrosos trucs de màgia i jocs participatius i molt divertits, que van agradar al públic assistent. Des del Servei de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera i l'Associació de Veïns i veïnes del barri de La Florida vam organitzar l'activitat, adreçada a un públic familiar.

Amb aquest espectacle, l'Associació de Veïns i Veïnes del barri ha volgut celebrar enguany la seva festa. L'entitat té previst organitzar més activitats properament i reprendre la seva Festa Major l'any vinent.

Des de l'Ajuntament d'Abrera donem suport a les entitats i associacions del nostre municipi en la recuperació de les activitats. El regidor de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha destacat la gran tasca que realitzen les entitats i associacions abrerenques en la dinamització cultural del nostre municipi. També ha agraït la col·laboració dels Voluntaris i Voluntàries de Protecció Civil en l'esdeveniment.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ