DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:11 h
  • Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

+ 12

• Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

Castanyada i Halloween 2021, als comerços i entitats d'Abrera!

20/10/2021

Des de la Comissió de Halloween, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Abrera, s'ha preparat el Túnel del Terror 'Malsons' a la Casa de Cultura pel proper diumenge 31 d'octubre de 18.30 h a 00.30 h. Les inscripcions a l'activitat ja es poden formalitzar a través d'aquest web. A continuació us expliquem tots els detalls!

D'altra banda, l'Associació de Botiguers i Serveis, Abrera Comerç, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Abrera i Ràdio Abrera, han organitzat diferents activitats i tallers a diversos comerços d'Abrera, amb motiu de la Castanyada i Halloween d'enguany, No t'ho pots perdre!

Túnel del terror... Malsons! Us hi atreviu a entrar?

El proper diumenge 31 d'octubre, de les 18.30 h a les 00.30 h, des de la Comissió de Halloween, en col·laboració amb l'Ajuntament d'Abrera, ha organitzat a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17), el Túnel del terror 'Malsons'... Si hi entreu, no tornareu a dormir mai més!

El preu serà en forma de donatiu d'1 € a dipositar en taquilla i les inscripcions s'hauran de realitzar a través d'aquest web, clicant aquí o a la part inferior d'aquesta pàgina. L'activitat es farà en grups reduïts, de 6 persones, i no està recomanada per a menors de 12 anys. Us hi esperem!

Cartell Túnel del terror 'Malsons' a la Casa de Cultura

L'Associació de Botiguers i Serveis d'Abrera, està de por!

Enguany, recuperant les activitats presencials, des de l'associació s'han organitzat diferents tallers i activitats adreçades a totes i tots els veïns i les veïnes d'Abrera, de totes les edats, per gaudir de la Castanyada o Halloween 2021. A continuació us detallem les diferents propostes programades:

Divendres 29 d'octubre. Descobreix les bruixes d'Abrera!

Activitat dirigida a tota la família. Troba totes les bruixes amagades als establiments del nostre municipi i participa en un sorteig de por.  Els guanyadors o guanyadores els coneixerem el dimecres 3 de novembre en directe a Ràdio Abrera a partir de les 12.30 h durant l'emissió del programa "Fórmula Matí".

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

Dissabte 30 d'octubre. Contacontes infantils, desfilada de moda i taller d'espelmes

Pel proper dissabte 30 d'octubre hem organitzat diferents activitats:

• Contacontes infantils de Castanyada i Halloween. Adreçat als més menuts i menudes, perquè passin una estona "terroríficament" genial! A partir de les 11 h a la Llibreria La Figaflor ( (Pl. de Rafael Casanova, 3).

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

• Desfilada de Moda a Lavanda Moda. L'establiment Lavanda Moda (ubicat al Mercat Municipal d'Abrera), organitza una desfilada de moda especial Halloween.

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

• Taller d'Espelmes. Aprèn el significat de les espelmes i fes la lectura per fer els teus rituals. A partir de les 10.30 h a Centro Amara, Terapias & Productos (C. de Casamada, 10).

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

Diumenge 31 d'octubre. Pinxos i tapes 'terrorífics' i Túnel del Terror... Boo!

Ja diumenge 31 d'octubre, us proposem diferents activitats per passar una nit... de por! Pren nota!

• Pinxos i tapes terrorífics a La Tapa de Lucifer (c. Cardoner, 2).

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

• Pinxos i tapes terrorífics al Café Gloria (Santa Maria de Vilalba).

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

• Atreveix-te a passar pel Túnel del Terror a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17). Passaràs molta por!

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

Coreografia i activitat especial Halloween amb Vive y Baila i Eire School of English!

Per celebrar la Castanyada i Halloween 2021, des de l'entitat Vive y Baila i l'escola d'idiomes Eire School of English, han organitzat dues propostes per gaudir d'aquest dia:

• Vine a ballar Zumba amb Vive y Baila en horari de matí, migdia i tarda.

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

• Activitat especial Halloween. Aprèn i diverteix-te amb Eire School of English.

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

Decora un comerç i guanya premis 'terrorífics'!

Del 10 al 31 d'octubre. Fes una manualitat de Halloween i porta-la a un comerç d'Abrera associat on hagis de comprar. Omple la butlleta que et donaran amb la teva compra i entrega-la omplerta a l'establiment... i participaràs al sorteig d'un fantàstic regal! Fes una foto de la teva manualitat penjada a l'establiment i publica-la a Instagram etiquetant a l'Associació de Botiguers i Serveis d'Abrera: @botiguersiserveisabrera. Participa-hi!

Activitats Haloween 2021 - Comerciants d'AbreraActivitats Haloween 2021 - Comerciants d'AbreraActivitats Haloween 2021 - Comerciants d'Abrera

A Abrera, gaudim de la Castanyada i Halloween amb gran varietat d'activitats i propostes! Us hi esperem!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ