DIJOUS, 28/03/2024 | 17:53 h
  • Talent jove i qualitat es troben al Setembre musical 2021 d’Abrera! Projecte XV
  • Talent jove i qualitat es troben al Setembre musical 2021 d’Abrera! Sandra Monfort

+ 2

Talent jove i qualitat es troben al Setembre musical 2021 d’Abrera!

7/10/2021

A Abrera hem tornat a gaudir del Setembre Musical! Aquest 2021 la programació s'ha establert a la Sala Municipal (ps. de la Telefònica, s/n), on els espectadors i les espectadores han pogut gaudir de dos concerts ben especials, amb dos joves talents del país, amb unes veus i un caràcter genuí que han captivat els i les assistents.

Els dos concerts del Setembre musical 2021 van potenciar el talent jove, amb un concert inaugural de la cantautora de Pedreguer Sandra Monfort, qui uns dies després encisava també al públic dels concerts de la Mercè a Barcelona. Pedreguer va emocionar al públic assistent amb la presentació del seu nou disc "Niño réptil ángel", la gira estatal del qual va començar, precisament al nostre municipi.

El segon concert el va protagonitzar Projecte XV, el cor femení format per integrants d’Olesa de Montserrat, Esparreguera, Abrera, Collbató i altres pobles de la zona del Montserratí. Sota el títol d’"Elles" les joves van presentar un programa que desprenia delicades i força alhora, amb una forta reivindicació feminista que sorgia dels poemes i textos recitats en directe per l’actriu olesana Alba Soler.

El regidor de Cultura, Francisco Sánchez, ha valorat molt positivament el cicle musical d'enguany: "Des de l’Ajuntament d’Abrera ens mostrem molt satisfets de la bona acollida que va tenir el cicle per part del públic abrerenc, malgrat l’estat vigent de pandèmia. El Setembre musical és un dels cicles culturals més arrelats del nostre municipi i dels que fa més edicions que se celebren i es destaca per la qualitat de les seves propostes i la singularitat dels projectes que s’hi presenten".

A Abrera gaudim de la música!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ