DIJOUS, 28/03/2024 | 10:22 h
  • Mantenim l'espai públic net i segur amb la neteja de les voreres i el pintat dels bancs

+ 10

Continuem mantenint l'espai públic net i segur amb la neteja de les voreres i el pintat dels bancs en diversos carrers d'Abrera

28/9/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera, amb la nostra Brigada Municipal, continuem efectuant treballs de neteja de les voreres dels carrers i vies principals del nostre municipi per tenir uns espais públics nets i segurs per les veïnes i veïns. Aquest estiu també hem pintat els bancs de diversos carrers.

Amb les tasques de neteja continuem mantenint un espai públic net, segur i agradable per a la ciutadania. Des de la Brigada Municipal també tenim cura del mobiliari urbà i recentment hem pintat i reparat els bancs de diversos carrers i espais del nostre municipi:

• Passeig de l'Estació
  • Cementiri nou
  • Plaça Dr. Trueta
  • Parc de la Vinya
  • Rambla del Torrentet
  • Avda. de la Generalitat
  • Zona  de la petanca del barri de Santa Maria de Vilalba

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha manifestat que des de l'Ajuntament "continuem treballant intensament per tenir un espai públic en perfecte estat per als nostres veïns i veïnes. Agraïm la col·laboració de la ciutadania".

El regidor d'Espai Públic, Albert Roca, ha explicat que "aquests mesos d'agost i de setembre hem intensificat les tasques de manteniment de la via pública a nivell de neteja de certes voreres del nostre municipi i el pintat d'una part del mobiliari urbà perquè els veïns i les veïnes puguin gaudir-los d'una forma agradable i segura. Continuarem fent aquestes tasques que, de ben segur, seran ben rebudes per part de tots els vianants i que esperem que no ocasionin cap molèstia a les persones que utilitzen aquestes voreres, ja que a vegades és necessari tallar-les per a la realització d'aquestes tasques de manteniment"

El regidor Albert Roca ha afegit que "també hem realitzat una sèrie de tasques de pintura horitzontal a la via pública per tal que certs passos de vianants, encreuaments i zones  d'aparcament tinguin millor seguretat i visibilitat, i tant vianants com persones usuàries amb el seu vehicle en puguin fer un bon ús".

• Més informació sobre el repintat dels passos de vianants a diferents punts del nostre municipi fent clic aquí.

Amb aquestes actuacions, des de la Regidoria d'Obres i Serveis de l'Ajuntament d'Abrera assolim el nostre objectiu prioritari de millorar els serveis i la qualitat de vida de la ciutadania.

Des de l'Ajuntament d'Abrera continuem duent a terme actuacions de neteja i manteniment per tenir el nostre espai públic en un perfecte estat, amb l'objectiu de comptar amb un espai públic de màxima exigència i màxim servei per a la ciutadania.

Des de l’Ajuntament d’Abrera demanem a les veïnes i veïns que disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar.

Cuidem el nostre espai públic!