DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:42 h
  • Cia-Enlaire-Inicio
  • Cartell espectacle familiar 18 de setembre Vegin i Passin de la Cia Enlaire

A Abrera reactivem les activitats per a la infància! Des de l'Ajuntament treballem per oferir a la ciutadania una programació cultural amb totes les mesures de seguretat

9/9/2021

Ei, famílies!! A Abrera som cultura! Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant en la programació d'una àmplia oferta cultural per les famílies i els seus infants, adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. Preneu nota!

El dissabte 18 de setembre, la Sala Municipal (ps. Telefònica, s/n) acollirà a les 18.00 h l’espectacle familiar "Vegin i Passin, Bombolles d’aprop", un espectacle gratuït a càrrec de la companyia Enlaire que requereix d'inscripció prèvia. A Abrera, gaudim en família!

"Vegin i passin” els convida a un món fantàstic d’aigua i sabó. “Vegin bombolles que mai havien vist i passin a un univers molt fràgil que tampoc mai oblidaran”. Un viatger singular, ancorat en el temps, amb l’anhel de transmetre realitats efímeres, ens demostrarà que les coses s’han de gaudir mentre succeeixen, perquè no tots els viatges duren per sempre… Aquestes esferes tan delicades s’expressaran de maneres molt variades i fins i tot estranyes, sabent que el seu destí final serà esclatar, però no ho faran sense deixar-los bocabadats!

L'aforament per veure l'espectacle serà limitat i cal inscripció prèvia, que podreu fer en aquest espai web municipal fent clic aquíi a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

La regidora d'Infància, Giulia Mirto, ha destacat “Des de la Regidoria d’Infància de l’Ajuntament d’Abrera reprenem les actuacions culturals i musicals que venim fent durant tot l’any. En aquesta ocasió amb un espectacle de bombolles adreçat a la nostra infància i a les seves famílies amb la finalitat que gaudiu conjuntament de temps de qualitat en família. Us convidem que seguiu atents i atentes a la programació de la Regidoria d’Infància per a saber sobre els propers actes i programes que estem desenvolupant per a que en gaudiu a la tornada de les vacances de l’estiu.”

A l'hora de fer les inscripcions telemàtiques es podran inscriure un màxim de 6 persones, cal reservar entrada per a cada persona adulta i infant que hi assisteixi i l'entrada a la Sala Municipal es farà de forma esglaonada en funció de la fila de reserva

Famílies, recordeu que a l'hora de fer les inscripcions telemàtiques, cal tenir en compte:

• Es podran inscriure a l’espectacle un màxim de 6 persones.
  • Reserveu entrades per cada persona adulta i infants que assistiran a l’espectacle (un seient per cadascú/una).
  • La fila reserva dels seients marcarà la franja horària per accedir a l'espectacle esglaonadament.
  • L'entrada a la Sala Municipal es realitzarà de forma esglaonada amb els següents horaris:

- De la fila 1 a la fila 7: Franja horària per accedir a l'espectacle: 17.30 h

- De la fila 8 a la fila 14: Franja horària per accedir a l'espectacle: 17.40 h

- De la fila 15 a la fila 21: Franja horària per accedir a l'espectacle: 17.50 h

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora de fer la reserva d'entrades gratuïtes, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.

A l'entrada del recinte, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant un codi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

Cartell espectacle familiar 18 de setembre Vegin i Passin de la Cia Enlaire.jpg

A Abrera reactivem les activitats per a la infància i guaudim de la cultura en família i de forma segura.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!