DIJOUS, 28/03/2024 | 12:24 h
  • RECOLLIDA DE VOLUMINOSOS
  • Recollida de voluminosos, trastos vells i andròmines

Siguem cívics i mantinguem el nostre entorn net i agradable per a tothom! El proper dijous 26 d'agost al matí tindrà lloc una nova recollida de voluminosos i andròmines

24/8/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem una crida al civisme i demanem a la ciutadania que segueixi les nostres recomanacions i que NO ES DEIXIN AL CARRER VOLUMINOSOS, TRASTOS VELLS I ANDRÒMINES. D'aquesta manera, mantindrem la via pública neta i lliure d'obstacles. Per aquest motiu oferim totes les setmanes, els dijous, el servei de recollida de voluminosos, trastos vells i andròmines per tal que les nostres veïnes i els nostres veïns puguin despendre's dels mobles vells que ja no utiitza.

Abrera amb el medi ambient! El proper dijous 26 d'agost a primera hora del matí el servei de recollida de voluminosos i trastos vells del nostre municipi passarà a recollir els mobles vells que ja no en fan servei a la ciutadania abrerenca. Durant els últims mesos ha augmentat al nostre municipi el nombre d'andròmines i voluminosos dipositats a la via pública. Per aquest motiu, aquest mes d’agost seguirem oferint a les nostres veïnes i veïns el servei de recollida setmanal de voluminosos, tots els dijous.

Durant el mes d’agost seguim oferint a les nostres veïnes i veïns el servei de recollida setmanal de voluminosos, tots els dijous al matí. Els trastos vells s'hauran de treure els dimecres al vespre

Recomanem fer ús de la Deixalleria Municipal i no treure els voluminosos al carrer si no és totalment imprescindible. En aquest cas, s’han de treure al carrer durant el vespre de dimecres i deixar-los al costat dels contenidors a la vista però sense entorpir el pas de persones i vehicles, avisant preferentment abans per correu electrònic a  voluminosos@abrera.cat, explicant la seva tipologia i ubicació.

A l'estiu, també funciona la Deixalleria Municipal d'Abrera en el seu horari habitual: de dimarts a divendres de 10 h a 14 h i de 17 h a 19 h i dissabtes i diumenges de 10 h a 14 h.

Fora d’aquests dies sempre podeu portar les andròmines a la Deixalleria Municipal, ubicada al carrer de Sant Ermengol, 15, al Polígon Industrial Sant Ermengol, en el seu horari habitual: dissabtes i diumenges de 10 h a 14 h i de dimarts a divendres de 10 h a 14 h i de 17 h a 19 h, també durant els mesos d'estiu. En aquest equipament municipal es realitza una recollida selectiva de residus per la seva posterior valorització, tractament i recuperació i acull les fraccions de residus municipals per a les quals no hi ha un sistema de recollida domiciliària o uns contenidors específics al carrer.

Llençar els residus fora dels llocs que l’Ajuntament ha previst per dipositar-los o fora dels dies que pertoca és considerat com una falta greu per l'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana i pot ser castigat amb multes de 300 a 600 €.

Des de l'Ajuntament volem fer una crida al civisme per tal d’evitar l'abocament d'andròmines i residus per mantenir un entorn net i agradable per a tothom, respectuós amb el medi ambient!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ